וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיימונד ליג: אסאפה פאוול חוזר למסלול

הג'מייקני ינסה להתגבר על אלוף העולם הטרי יוהאן בלייק ב-100 מטר (ה', 21:00, ספ' 1, 1HD). רובלס ייאבק בדייויד אוליבר

אליפות העולם אמנם מאחורינו, אבל כבר מחר (חמישי, החל מהשעה 21:00, שידור ישיר בספורט 1 ו-1HD) ליגת היהלום חוזרת למחזור נוסף שנערך בציריך. במוקד התחרויות כמובן יתקיים המירוץ ל-100 מטר, בו אי אפשר יהיה לראות את יוסאין בולט מתקן את הרושם במירוץ אותו פסל בדאגו, אך יוהאן בלייק ינסה להוכיח שהניצחון שלו לא היה מקרי.

אלוף העולם הצעיר יתמודד לצידם של וולטר דיקס וקים קולינקס, שניהם מדליסטים מהאליפות האחרונה, אבל לא פחות מעניין יהיה לראות את שיאן העולם לשעבר אסאפה פאוול, שלא התחרה בדרום קוריאה בגלל פציעה וחוזר לראשונה להתחרות.

אחד אחר שיש לו הרבה מה להוכיח הוא שיאן העולם ב-110 משוכות, דיירון רובלס. הקובני שנפסל אחרי שנצפה מושך את שיאנג ליו בזמן הריצה ינסה להשיב לעצמו קצת מהכבוד, כשהיריב העיקרי שלו בתחרות תהיה דייויד אוליבר האמריקאי, שסיים ללא מדליה בתחרות האחרונה. תחרות מעניינת נוספת אצל הגברים תהיה הקפיצה לרוחק, אחרי שג'סי וויליאמס זכה בזהב בזכות2.35 מטר. מלבד וויליאמס יתחרו גם אלכסיי דמיטריק ואנדריי סילנוב.

התחרות שתנעל את יום המשחקים צפויה להיות מרתקת ביותר, כאשר ארצות הברית אף היא תנסה להתגבר על המבוכה הקבועה של הפלת המקל, וכעת היא תפגוש שוב את ג'מייקה, שקבעה את שיא העולם היחיד באליפות העולם (37.04 שניות).

במוקד תחרויות הנשים יעמוד המירוץ ל-100 מטר משוכות. סאלי פירסון האוסטרלית שהשיגה את התוצאה הרביעית בכל הזמנים תנסה להשתפר ואולי לקבוע שיא עולם חדש, אבל לשם כך היא צריכה לגבור בין השאר על ליסה אורך, שמחזיקה בשיא הלאומי של שוויץ, אבל לא התחרתה באליפות.

מי שתבלוט בתחרות ל-200 מטר היא כמובן כרמליטה ג'טר, שהצליחה לזכות בזהב בחצי המרחק, אבל הפסידה לורוניקה קמפבל-בראון בתחרות הזו. האמריקאית תתחרה בין השאר נגד אליסון פליקס וביאנקה נייט.

סיפורה הנפלא של סאלי פירסון

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully