וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: ניניס הפצוע ייעדר מהמשחק בלטביה

הקשר שנפצע אחרי השער שכבש בבלומפילד, צפוי לחזור עוד חצי שנה. סנטוס: "המשחק בלטביה קשה מהמשחק בישראל"

לטביה - יוון (ג', 21:30, ספורט 5+לייב)

נבחרת יוון המרוצה אחרי ה-0:1 שלה מול ישראל , תשחק מחר (שלישי) מול לטביה, כשהיא יודעת שאם תנצח גם אותו, תבטיח לעצמה את אחד משני המקומות הראשונים בבית ו' של מוקדמות אליפות אירופה שתתקיים בשנה הבאה. מי שיחסר מאוד לנבחרת של פרננדו סנטוס הוא כובש השער של היוונים סוטיריס ניניס, שנפצע שניות לאחר שכבש את שער הסלאלום הנפלא במשחק ביום שישי. קשרה הצעיר של פנאתינייקוס עלול להיעדר עד חצי שנה מהמגרשים. לניניס בן ה-21 יש היסטוריה של חוסר מזל במשחקים מול ישראל: במשחק הקודם בין שתי הנבחרות, הוא נפצע לשלושה חודשים אחרי תיקול של רמי גרשון.

במסיבת העיתונאים שלפני המשחק התייחס מאמן היוונים פרננדו סנטוס להיעדרות של ניניס, כמו גם לזו של פנטליס קפאס שגם כן נפצע במשחק וייעדר מההתמודדות מול לטביה: "בוודאי שהייתי מעדיף ששני השחקנים האלה יעמדו לרשותי, וזה היה יכול להיות אולי תירוץ טוב ללמה יהיה לנו קשה, אבל אנחנו צריכים למצוא פתרונות לכל בעיה". המאמן הפורטוגלי הוסיף: "כולנו ננסה לעשות את כל מה שאפשר כדי להקדיש את הניצחון לניניס ולקפאס".

סנטוס גם דיבר על היריבה שלו מחר: "לטביה היא נבחרת חזקה ומאורגנת, והיא טובה במימד הפסיכולוגי, ולנו יש כמובן את הבעיות שלנו. אבל אנחנו מגיעים מוכנים. אנחנו חייבים לנצח את ההתמודדות הזו, וחייבים לזכור שהמשחק הזה בלטביה הוא הרבה יותר קשה מהמשחק מול ישראל. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו, לקבוע את הקצב שאנחנו רוצים, וככה להגיע לניצחון".

מאמן הנבחרת הלטבית אלכסנדאס סטארקוב יודע שמצפה לו מחר יריבה חזקה, אבל גם שיש לו הזדמנות להשיג נגה תוצאה טובה: "במשחק הקודם מול היוונים הפסדנו 1:0, ולכן ברור שבבית אנחנו יכולים לשנות ולשפר את המשחק שלנו. עשינו דרך ארוכה מאז, והניצחון 0:1 על גאורגיה ביום שישי הוכיח לא רק שיש לנו יכולת, אלא שאנחנו גם מסוגלים להגן על תוצאה". הלטבים יחסרו את שחקן הכנף ארטיס לדזינה הפצוע, אבל ארטיום רודנבס חוזר אחרי ששוחרר מהמשחק מול גאורגיה עקב בעיות משפחתיות.




משחק נוסף:

מלטה - גאורגיה (21:30)

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully