וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר: פורלאן לא ישותף בשלב הבתים בליגת האלופות

החלוץ האורוגוואי יאלץ להמתין עד לשלב הנוק אאוט כדי לשחק, בעקבות עלייתה של אתלטיקו מדריד לבתים בליגה האירופית

דייגו פורלאן, חלוצה האורוגוואי של אינטר, לא יוכל להשתתף בשלב הבתים של ליגת האלופות, ורק במידה והנראזורי יצלחו את הבית שלהם, שכולל את צסק"א מוסקבה, ליל הצרפתית וטרבזונספור הטורקית, הם יוכלו לשתף את פורלאן החל משלב הנוקאאוט הראשון.

הסיבה לכך, היא שפורלאן שיחק מוקדם יותר השנה במשחקה של קבוצתו הקודמת אתלטיקו מדריד נגד סטרומסגודסט הנורבגית, בשלב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. בשלב הפלייאוף לא שיתפו הקולצ'ונרוס את החלוץ, מכיוון שידעו שהוא עומד לעזוב, אך מכיוון שהם עלו לשלב הבתים אחרי ניצחון כפול על ויטוריה גימראייש, לפי חוקי אופ"א הוא אינו יכול להשתתף בשלב בתים של קבוצה אחרת.

לפי דיווחים באיטליה, גם פורלאן וגם נשיא אינטר מסימו מוראטי כעסו מאוד מהעניין, שהפתיע אותם. סוכנו של פורלאן, דניאל בולוטניקוף, סיפר: "זו הייתה הפתעה גמורה עבורנו. אנחנו הנחנו שדייגו יוכל לשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות. דייגו כעס מאוד, כי הוא רצה לשחק מיד בבמה המכובדת ביותר שיש, אבל הכעס שלו יתחלף ביכולת טובה אותה יציג בסיריה A כשהוא מחכה לשלב הנוק אאוט".

הבעיה של אינטר גדולה אף יותר, מכיוון שאופ"א לא מאשרת החלפה של שחקנים, כך ששחקנים אחרים שהיו יכולים לשחק במקומו של פורלאן, לא מורשים להירשם בקבוצה ולא יכולים להחליף אותו.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully