וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: שחר פאר שברה את הנאחס

הישראלית עלתה לסיבוב השני באליפות ארה”ב הפתוחה אחרי שגברה על מירזה 7:6, 3:6, 1:6, ואמרה: "שמחה מאיך ששיחקתי"

זה היה ערב ארוך ומתיש, אבל בסיומו שחר פאר הצליחה לשבור את הנאחס של טורנירי הגרנד סלאם האחרונים שלה, ולעלות לסיבוב השני באליפות ארצות הברית הפתוחה. הטניסאית הישראלית הבכירה גברה על סניה מירזה ההודית (64 בעולם) 7:6, 3:6, 1:6.

אחרי שני הפסדים בסיבובים הראשונים של הרולאן גארוס ו-ווימבלדון ואחרי חמישה הפסדים רצופים לסניה מירזה, פאר הצליחה סוף סוף לשחרר קצת לחץ בתקופה הרעה שעוברת עליה. עוד נחמה אפשר למצוא בהגרלה שלה, כשבסיבוב השני היא תתמודד נגד סלואן סטפנס האמריקאית (106 בעולם), שגברה על רקה-לוקה ג'אני ההונגריה (222 בעולם) 2:6, 6:3, 6:7. לאחר המשחק צייצה פאר בטוויטר, ואמרה: "תודה על כל התמיכה. אני שמחה מאוד מהדרך שבה שיחקתי היום ומאיך שהייתי חיובית".

שאר משחקי היום באליפות ארה"ב הפתוחה

קווים לדמותו של המשבר של שחר פאר

מהלך המשחק

שחר פאר עברה מהר את שלב הגישושים במשחק, ושברה את יריבתה כבר במשחקון השלישי כדי לעלות ליתרון 1:3, תוך כדי שהיא נהנית מרצף טעויות בלתי מחוייבות נוראי של מירזה. במשחקונים הבאים פאר ניסתה לנקוט בטקטיקה התקפית יותר, אבל זה עלה לה בטעויות ואפשר למירזה לשבור בחזרה ולעלות ליתרון 3:4. כל זה אחרי שההודית הצליחה לאפס את החבטות שלה, ולהריץ את פאר ברחבי המגרש. מירזה הצליחה לשמור על החבטות שלה במשחקונים הבאים תוך כדי משחק מרשים מהבייסליין, ועלתה ליתרון 5:6. במשחקון ה-12 מירזה השיגה שתי נקודות שבירה שהיו למעשה נקודות מערכה, אלא שפאר הצליחה לשחרר לחץ והשוותה ל-6:6. בשובר השוויון נמשכה המגמה שפגעה בפאר במערכה הראשונה. לצד ניסיונות התקפה יפים שהסתיימו בכדורים בחוץ, גם חבטות ההגשה שלה אפשרו לייבתה לעבור מהגנה להתקפה. בסופו של דבר מירזה ניצחה 5:7 בשובר השוויון ו-6:7 במערכה.

עם פתיחת המערכה השניה פאר נהנתה מהדבר הטוב שקרה במערכה הראשונה וזה שבירה מוקדמת שהעלתה אותה ליתרון 0:2. ושוב, מירזה הצליחה לשבור בחזרה במהירות ולהשוות ל-2:2. מירזה כבר השיגה נקודת שבירה במשחקון השלישי, אבל פאר הצליחה לשנות מומנטום ברגע קריטי במיוחד, להחזיר לעצמה את משחקון ההגשה ולשבור פעם נוספת בדרך ליתרון מבטיח של 2:5, שהוביל לניצחון 3:6 במערכה השניה.

פאר נהנתה משיפור באחוזי ההצלחה של חבטות ההגשה שלה ופתחה גם את המערכה השלישית והמכרעת עם שבירה, שהובילה אותה ליתרון 0:2. לשמחתה, סניה מירזה איבדה אוויר במקביל והשילוב הזה גרם לישראלית להראות הרבה יותר קלילה ובטוחה על המגרש בדרך ליתרון 0:4. מירזה עוד הצליחה לחלץ משחקון, אבל השליטה של פאר היתה מוחלטת, והיא ניצלה את זה כדי לסיים את המערכה השלישית כמה שיותר מהר בדרך לניצחון 7:6, 3:6, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully