וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "לא מתפטר, זה לא עלה בדעתי"

הצרפתי לא נכנע אחרי השמינייה הראשונה שארסנל סופגת מאז 1896: "הושפלנו". פרשן סקיי באמירה אומללה: "זו הייתה שואה"

ביום כל כך דרמטי בכדורגל האנגלי אפשר היה לדבר על ההשפלה שהעיר מנצ'סטר הסבה ללונדונים, אבל אין טעם לחפש בכוח את הדרמה, כשהסיפור הגדול מונח מול העיניים: מנצ'סטר יונייטד הביסה את ארסנל 2:8 באחת התבוסות המשפילות ביותר בהיסטוריה של התותחנים.

המשחק לא רק העלה את יונייטד למקום הראשון, הוא גם הותיר את ארסנל במקום ה-17 עם נקודה אחת בלבד אחרי שלושה משחקים, ועם מאמן אומלל ושבור שיצטרך לגייס את כל הכוחות שאין לו כדי להוציא את הקבוצה המדוכדכת שלו מהבוץ.

זו התבוסה הכי גדולה של ארסנל מול יונייטד בכל הזמנים, והפעם הראשונה שהיא סופגת שמינייה מאז 1896. עבור יונייטד, זו שמינייה ראשונה מאז 1999. התגובות הסוערות סחטו גם כמה אמירות קצוניות ואומללות מהפרשנים באנגליה, כשפרשן "סקיי" כינה את התוצאה כ"שואה עבור ארסנל".

כוכב המשחק היה ללא ספק ווין רוני, שכבש שלושער והודה בסיום ש"זו בהחלט תחושה מדהימה, כי התצוגה שלנו היום הייתה לא תיאמן. הולך לנו בכל פעם שאנחנו משחקים מול ארסנל ואנחנו מצליחים לכבוש הרבה שערים. אומנם חסרו להם כמה שחקנים, אבל היכולת שלנו הייתה מבריקה".

אלכס פרגוסון שמר על קור רוח מתוך כבוד לקולגה שלו, ולא יצא מגדרו: "התוצאה הסופית מעט מפתיעה מבחינתי, אבל אני חושב שחסרו להם בערך שמונה שחקנים, וניתן היה לחוש בזה ככל שהמשחק התקדם. הבקענו מקבץ מדהים של שערים". בנוגע לוונגר אמר פרגוסון: "ארסן ונגר תמיד היה יריב גדול שלי, והוא ימשיך להיות כזה כשיקבל את כל השחקנים שלו בחזרה".

על דני וולבק המצוין, שנפצע והוחלף, אמר פרגוסון בצער: "זו פציעה בשריר האחורי, ואני מעריך שהמשמעות היא שהוא ייעדר כארבעה שבועות".

ארסן ונגר מנגד נראה שבור, ופניו העגומות התקשו להסתיר את הבושה. "היינו מאוד חלשים בחלקים מסוימים, ויונייטד נראתה מצוין", הודה ונגר, "אתה תמיד מרגיש מושפל כשאתה סופג שמונה שערים".

כשנשאל אם הוא עומד להתפטר, ענה ונגר: "לא". כשנשאל אם זו אפשרות שעלתה בדעתו, ענה: "לא". האם יש לו עדיין ביטחון בשחקנים שלו? "כן", ענה ונגר, "אני חושב שכן. הפתרון באנגליה הוא תמיד לקנות עוד שחקנים, אבל זה לא תמיד עובד ככה".

* עוד קצת סטטיסטיקה על המשחק: יונייטד החזיקה בכדור 58 אחוזים מהזמן. 28 בעיות נבעטו לשני השערים, המאזן 13:15 לטובת יונייטד. 16 מהבעיטות הלכו למסגרת (6:10), כך שליונייטד היו 80 אחוזי הצלחה מהשדה כשהכדור נבעט למסגרת.

היסטוריה באולד טראפורד: מנצ'סטר יונייטד הביסה 2:8 את ארסנל

חגיגת שערים: צפו בתקציר המשחק

דעה: ארסן ונגר חייב לקחת אחריות על מצב הקבוצה

מנצ’סטר סיטי הביסה 1:5 את טוטנהאם, רביעייה לדז’קו

לוח התוצאות במשחק בין מנצ'סטר יונייטד וארסנל. Alex Livesey, GettyImages
לוח התוצאות במשחק בין מנצ'סטר יונייטד וארסנל/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully