וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: שלוש ישראליות מחפשות בית

הפועל ת"א, מכבי חיפה, מכבי ת"א, שבעה שגרירים וגם ראול, טוטנהאם, לאציו ובילבאו. הכל לקראת הגרלת שלב הבתים בליגה האירופית (שישי, 14:00)

היסטוריה. לראשונה מאז צורפה ישראל לאופ"א, ישחקו שלוש קבוצות כחול-לבן בשלב הבתים. מכבי חיפה נשרה לליגה האירופית ישירות מפלייאוף ליגת האלופות, הפועל תל אביב עברה שני סיבובים (ואדוז ואקרנאס) ואילו מכבי תל אביב, עבורה מדובר בהופעה ראשונה בשלב הבתים של המפעל האירופי המשני, עברה שלושה סיבובים (חזאר לנקראן, ז'לייזניצ'אר ופנאתינייקוס) ושלושתן יידעו מחר (שישי, 14:00) בתום ההגרלה במונאקו מי יהיו יריבותיהן הקרובות.

48 הקבוצות שעלו לשלב הבתים יחולקו ל-12 בתים בני ארבע קבוצות וישחקו בשיטת ליגה של שני סיבובים כששתי הראשונות יעפילו לשלב הבא. משחקי שלב הבתים ייפתחו ב-15 בספטמבר ויסתיימו ב-14/15 בדצמבר. הפועל תל אביב נמצאת בקבוצת הדירוג השנייה, מכבי חיפה בשלישית ומכבי תל אביב ברביעית, אך בכל מקרה לא ייתכן מצב ושתי ישראליות יהיו באותו הבית.

בנוסף לישראליות, לא מעט קבוצות עם נציגים ישראלים ישחקו גם הן בשלב הבתים. רובין קאזאן של ביברס נאתכו בדרג השני, קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב, סטנדרד ליאז' של מאור בוזגלו וסטיאווה בוקרשט של רוני לוי, ואילו ויסלה קרקוב של מאור מליקסון ודודו ביטון בדרג הרביעי כמו גם לגיה ורשה ומשה אוחיון.

המשמעות היא שייתכנו לא מעט מפגשים פיקנטיים בין נציגים ישראלים לקבוצות לשעבר. למשל: חזרה של בוזגלו לבלומפילד למשחק מול מכבי תל אביב, משחק בין רפאלוב וברוז' למכבי חיפה. ומה תגידו על בית של ויסלה קרקוב והפועל תל אביב? כך או כך, יהיה חם וימי חמישי יספקו לנו חגיגה של כדורגל ישראלי בזירה האירופית.

בדרג הראשון יוכלו נציגותינו לקבל כמה שמות אטרקטיביים ומסקרנים כמו טוטנהאם (אולי עם יוסי בניון), אתלטיקו מדריד, פריס סן ז'רמן וחאבייר פאסטורה, דינמו קייב ואנדריי שבצ'נקו, פ.ס.וו איינדהובן, בראגה שהגיעה אשתקד לגמר המפעל, שאלקה עם ראול או אנדרלכט החזקה.

גם בדרגים הנמוכים מסתתרות כמה קבוצות מרתקות: פולהאם, בילבאו, לאציו ואודינזה בדרג השני, האנובר הגרמנית ובירמינגהאם וסטוק האנגליות בדרג השלישי, מאלמו, הסנסציה של המפעל שמרוק רוברס וגם א.א.ק לרנקה של טון קאנן בדרג הרביעי.

דרג 1: טוטנהאם, פ.ס.וו איינדהובן, אתלטיקו מדריד, ספורטינג ליסבון, בראגה, שאלקה, דינמו קייב, פריס סן ז'רמן, פ.צ קופנהאגן, אלקמאר, אנדרלכט, טוונטה.

דרג 2: פולהאם, בשיקטאש, הפועל תל אביב, מטליסט חרקוב, סטנדרד ליאז', רובין קאזאן, קלאב ברוז', א.א.ק אתונה, סטיאווה בוקרשט, אודינזה, בילבאו, לאציו.

דרג 3: רד בול זלצבורג, מכבי חיפה, פ.צ ציריך, אודנסה, לוקומוטיב מוסקבה, פאוק סלוניקי, בירמינגהאם, סטוק סיטי, ראן, אוסטריה וינה, ראפיד בוקרשט, האנובר.

דרג 4: ויסלה קרקוב, שטורם גראץ, וורסקלה, ואסלוי, סיון, מכבי תל אביב, מאלמו, לגיה ורשה, א.א.ק לרנקה, סלובן ברטיסלבה, מאריבור, שמרוק רוברס.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה באתונה ועלתה
הפועל תל אביב הביסה את אקרנאס
רומא, סביליה, סלטיק וריינג'רס עפו בפלייאוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully