וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "אני מאוד רוצה לחזור למכבי, אבל יש בעיות"

19.8.2011 / 11:05

עמרי כספי התייחס לבעיות המס שמרחיקות אותו מחתימה במכבי ת"א. "קיווינו לדעת עד סוף השבוע, נדחה את זה קצת"

למרות שבתחילת השבוע סיפר עמרי כספי בעצמו כי הוא על סף סיכום מכבי תל אביב, נראה כי הפורוורד המוכשר שעבר מסקרמנטו לקליבלנד מתרחק מהקבוצה בגלל בעיות מס הקשורות לחוזה שהיה אמור להיחתם בינו לבין הצהובים. לאחרונה הצהיר הבעלים של מכבי תל אביב, דיוויד פדרמן, כי הפרטים הכספיים סגורים ונותרו פרטים טכניים. בסופו של דבר מסתמן כי הפרטים הטכניים הם למעשה בעיות המיסוי, ולכך כנראה התכוון פדרמן.

לאור ההתפתחויות האחרונות, נראה כי עמרי כספי שמחפש קבוצה בעקבות השביתה ב-NBA יחתום באירופה, כאשר הוא מחזיק בהצעות מהליגות ברוסיה, ספרד, איטליה וצרפת. כזכור, המגעים בין כספי למכבי תל אביב נמשכו לאורך כל הקיץ האחרון, ובימים האחרונים הבין המאמן דיוויד בלאט שאפשר לבנות על מקומו של כספי בסגל שלו. בכל מקרה, במכבי תל אביב עדיין עובדים במלוא המרץ כדי לנסות ולפתור את הבעיה.

כספי התייחס היום במהלך אימון הנבחרת לדברים ואמר: "אני מאוד אוהב את מכבי, ואמרתי שאם אני חוזר לאירופה מכבי זה האופציה המעודפת שלי. אני והסוכן שלי בקשר עם אנשי מכבי ,אני מאוד רוצה לחזור, אבל יש בעיות שהסוכן שלי דיבר עליהם, כמו מס או עוד בעיות. קיווינו לדעת יותר עד סוף השבוע, אבל נדחה את זה עוד קצת".
לכל הידיעות על הקיץ של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully