וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרין חתם בטראמו האיטלקית

17.8.2011 / 13:48

סנטר מכבי תל אביב ונבחרת ישראל חתם בקבוצה האיטלקית, שסיימה אשתקד במקום ה-15. המאמן: "החתמה חשובה עבורנו"

אחרי שנים לא קלות בהן בעיקר סבל מפציעות ובילה על הספסל, יניב גרין עובר לאירופה בתקווה לצבור שוב דקות משחק. טראמו האיטלקית מודיעה היום (רביעי) כי היא החתימה את את סנטר נבחרת ישראל ומכבי תל אביב. טראמו סיימה אשתקד במקום ה-15, אחד לפני אחרון, וקנתה את מקומה בליגה האיטלקית לעונה נוספת.

"השחקן הישראלי מגיע אלינו אחרי ששיחק שש שנים במכבי תל אביב", נכתב באתר הרשמי של טראמו. מאמן הקבוצה אלסנדרו רמאלי אמר: "סגרנו את הסגל שלנו עם החתמה חשובה מאוד. אני מאמין שהוא ייתן לקבוצה שלנו את הדחיפה החשובה שהיא צריכה".

יניב גרין (31, 2.06), תוצר מחלקת הנוער של בני הרצליה, פרץ לתודעה כבר בקבוצת הנוער של הקבוצה שלקחה את אליפות המדינה, ובגיל 18 כבר היה שחקן לגיטימי בליגת העל בשורות הקבוצה. אחרי ארבע עונות בבני הרצליה ומכבי רעננה, חתם בשורות הפועל תל אביב של ארז אדלשטיין, והפך לסנטר הישראלי הטוב בליגה, מה שגרם למכבי תל אביב להחתים אותו בתחילת עונת 2003/4, לא לפני שגרין נבחן בשורות דטרויט פיסטונס. אחרי שלוש עונות בהן בעיקר ראה את הספסל הצהוב, החליט גרין לנסות את מזלו באירופה.

בעונת 2007/8 חתם גרין בשורות סמארה הרוסית ורשם בקבוצה 11.6 נקודות ו-8.4 ריבאונדים בממוצע ביורוקאפ, מה שגרם למכבי תל אביב שוב להחתימו לשלוש עונות נוספות. מעמדו של גרין לא השתנה, הוא המשיך לראות בעיקר את הספסל הצהוב, ובעונה שעברה נעדר במשך חצי עונה בשל פציעה בצוואר. גרין הוא הסנטר המוביל של נבחרת ישראל לקראת אליפות אירופה 2011, שתהיה האליפות השישית שלו ברציפות, כשרק הידו טורקוגלו וקארים טונצ'רי מנבחרת טורקיה מופיעים ליותר אליפויות אירופה ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully