וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף מוק' האלופות: ארסנל ניצחה 0:1 את אודינזה

שער של וולקוט (4) סידר לתותחנים ניצחון, בהופעה חלשה מאוד. בישול לנאתכו בהפסד 3:1 של קאזאן לליון, טוונטה - בנפיקה 2:2

אחרי שרוב הליגות הבכירות באירופה כבר חזרו, אפשר לומר בפה מלא שהערב (שלישי) נפתחה העונה גם במסגרות האירופיות. היום קיבלנו חמישה מפגשים, מהם כמה מסקרנים במיוחד בפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. במוקד עמד המשחק בו ניצחה ארסנל 0:1 את אודינזה. ביברס נאתכו בישל ורובין קאזאן כבר הובילה, אך ליון חזרה וניצחה 1:3 בסיום. טוונטה סחטה 2:2 מול בנפיקה, לאחר שער שנוי במחלוקת. מי יהיו חמש הקבוצות שימשיכו לשלב הבא? את זה נדע רק אחרי הגומלין, אבל רמזים ראשונים קיבלנו כבר הערב. משחקי הגומלין יתקיימו ביום רביעי הבא, 24 באוגוסט.

ארסנל - אודינזה 0:1

ארסן ונגר יכול לדבר הרבה על כך שהעזיבה של ססק פברגאס לא תשפיע על הקבוצה שלו וארסנל יכולה להתגבר גם על עזיבה של סמיר נאסרי, אבל לפחות הערב התותחנים נראו פשוט רע מול אודינזה. ארסנל ניצחה 0:1 את הקבוצה האיטלקית ויכולה להתנחם בכך שלפחות שמרה על רשת נקייה, אך זה רק בזכות יום טוב של השוער שלה וויטק שצ'סני והרבה מזל.

נכון שהתותחנים נאלצו להסתדר ללא רובין ואן פרסי המושעה וג'ק ווילשר הפצוע, אך גם כך ארסנל חייבת להיראות הרבה יותר טוב. אודינזה בהחלט יכולה להיות מעודדת מהיכולת שהציגה הערב, ובעיקר מהעובדה שהצליחה להכתיב את קצב המשחק והשתלטה לחלוטין על מרכז השדה. היא בהחלט יכולה להיות אופטימית לקראת הגומלין.

התותחנים עלו ליתרון כבר בדקה הרביעית כשמסירת עומק של בקארי סאניה מצאה את ארון ראמזי, שיישר למרכז ותיאו וולקוט הגיע מאחור כדי לקבוע 0:1 לארסנל. אודינה הייתה קרובה לאזן בדקה ה-26 לאחר שאנטוניו די נטאלה פרץ ובעט מצוין, אך וויטק שצ'סני הדף. הקבוצה האיטלקית שלטה במשחק עד סיומו והייתה קרובה לאזן מספר פעמים, אך שצ'סני והרבה מזל הצילו את הקבוצה של ונגר.

ליון - רובין קאזאן 1:3

הקבוצה הצרפתית הייתה בלחץ למשך שבע דקות, בהן הוליכה רובין קאזאן, אך בסופו של דבר ניצחה 1:3 ונראה שליון בהחלט בדרך להשתתפות מספר 12 ברציפות בשלב הבתים בליגת האלופות. רובין קאזאן וביברס נאתכו, שרשם 90 דקות ואף בישל את שער היתרון, ינסו לחולל הפתעה במשחק הבית כדי לעלות לשלב הבתים.

הקבוצה הרוסית עלתה ליתרון מפתיע בדקה השלישית לאחר שקרן של ביברס נאתכו הגיעה לולדימיר דיאדיון, שבעט פנימה את ה-0:1 של הרוסים. ליון השוותה כבר בדקה ה-10 כשכדור של מישל באסטוס מצא את באפטימבי גומיס, שבעט פנימה 1:1. גומיס גרם גם לשער השני בדקה ה-40 כשמסירה של ליסנדרו לופז מצאה אותו בזווית קשה והוא בעט כדור שפגע בסולומון קרקבילה וחדר פנימה, 1:2 לליון. הצרפתים הצליחו לכבוש את השלישי בדקה ה-71 כשקרן של קים קלסטרום מצאה את ג'ימי בריאן, שנגח פנימה את ה-1:3.

טוונטה - בנפיקה 2:2

הקבוצה הפורטוגלית, שסיימה בעונה שעברה במקום השלישי בשלב הבתים, הצליחה להשיג תוצאת חוץ מצוינת מבחינתה כשסיימה ב-2:2 מול טוונטה ההולנדית, אך יכולה בהחלט להרגיש מקופחת בגלל החלטת שיפוט, שאישרה לטוונטה שער לא חוקי לאחר עבירה ברורה. בנפיקה תנסה לכפר על כך בגומלין.

הקבוצה הביתית עלתה ליתרון כבר בדקה השישית מבעיטה אדירה ממרחק של לוק דה יונג. אבל הקבוצה הפורטוגלית, שהגיעה אשתקד לחצי גמר הליגה האירופית, איזנה בדקה ה-21 מבעיטה של אוסקר קרדוסו ממרחק. בדקה ה-35 הצליחה בנפיקה להשלים את המהפך כשאקסל ויטסל סיים מסירה משולשת במסירת רוחב לנוליטו, שנותר מול שער ריק ובעט פנימה את ה-1:2. אולה יון פרץ נפלא באגף שמאל והגביה למרכז, שם חיכה בריאן רואיס, שנגח פנימה לאחר שרכב באופן ברור על אזקייל גאראי ונגח פנימה את ה-2:2.

משחקים נוספים:

פ.צ. קופנהאגן - ויקטוריה פילזן 3:1

כבש לפ.צ. קופנהאגן: סלבי אוטסן (69), כבשו לויקטוריה פילזן: דניאל קולאר (52), וצ'לאב פילאר (59), מרטין פילו (79)

באטה בוריסוב - שטורם גראץ 1:1

כבש לשטורם גראץ: מנואל וובר (12), כבש לבאטה בוריסוב: מרקו סימיץ' (59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully