וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו דורש להשוות את תנאיו לאלו של ג'ורדן פארמר

15.8.2011 / 4:01

הגארד האמריקאי הודיע למכבי ת"א שהוא משתחרר מחוזהו בהתאם לסעיף יציאה ל-NBA, אבל מוכן לחתום על חוזה חדש. המאבק רק החל?

האם ג'רמי פארגו עוזב את מכבי תל אביב? האתר "יורובאסקט" מדווח הלילה (שני) כי השחקן לא יחזור לאירופה ויעדיף לחכות לסיום השביתה ב-NBA כדי לקבל חוזה בליגה הטובה בעולם.

ב-24 במאי הודיעה מכבי תל אביב כי הגארד חתם לשנתיים נוספות במועדון עם סעיף יציאה ל-NBA. אלא שעל פי הדיווח, פארגו הודיע לקבוצה כי יש לו חוזה ב-NBA, ושהוא מממש את אופציית היציאה. ההודעה למעשה מבטלת את החוזה שלו עם מכבי, וכעת מבחינה פורמלית הוא שחקן חופשי.

למרות זאת, פארגו יהיה מוכן לחתום על חוזה חדש במכבי עם סעיף יציאה ל-NBA מיד עם סיום השביתה ושדרוג משמעותי נוסף בשכרו - ולמעשה דורש השוואת תנאים לאלו של ג'ורדן פארמר. שכרו של פארגו עומד על קצת פחות ממיליון דולר בעונה. מנגד, קיימת אפשרות שהשחקן יעדיף לשבת בבית ולהמתין לסיום השביתה ולא לשחק באירופה.

על פי הדיווח, פארגו כלל לא הזמין לעצמו טיסה לישראל והוא אינו מחויב להגיע לפתיחת האימונים של הצהובים, מאחר שעמד באופציה שמאפשרת לו להודיע למועדון על הצעה מה-NBA עד ה-1 באוגוסט. המשמעות המשפטית היא שהחוזה שנחתם במאי בטל מיידית.

סוכנו של פארגו, מרק ברטלסטין, אמר ל-ESPN בנוגע לשחקן: "אין לזה שום קשר להצעה מאירופה. זה הכול תלוי בחלום של פארגו לשחק ב-NBA. זו המטרה שלו". לפי מקורות, מי שהביעה עד כה את הרצון הגדול ביותר לראותו בשורותיה היא סן אנטוניו ספרס. עם זאת, הקבוצה של גרג פופוביץ' היא לא היחידה וישנן מספר קבוצות נוספות מהליגה הטובה בעולם שחושקות בשירותיו של הרכז.

בתוך כך, במכבי עדיין בודקים את אופציית רשאד מקנטס, בחירת דראפט בעבר. כזכור, בקבוצה התעניינו גם בפו ג'טר. לא מן הנמנע, כי אם אכן פארגו יעזוב, הרי שמכבי, למרות כל החיזוקים האחרונים, תנסה להחתים עוד שחקן לקו האחורי של הקבוצה, במקומו של פארגו.

הפרשה עוד צפויה להסתבך

כזכור, החתימה מכבי תל אביב הקיץ ארבעה גארדים: ג'ון שייר, ג'ורדן פארמר, יוגב אוחיון ותיאו פפאלוקאס שמצטרפים לטל בורשטיין, שממשיך בסגל. במועדון הצהוב שמרו היטב בסוד על העזיבה הצפויה של פארגו, ולא מן הנמנע כי המהלכים האחרונים נעשו בגלל הבעיות במגעים עם הרכז האמריקאי.

אגב, אם מכבי תאפשר לפארגו לחתום על חוזה חדש עם אופציית יציאה אחרי השביתה, היא תאבד אותו יחד עם פארמר מיד כשתשוב עונת ה-NBA (כמו גם במקרה של עמרי כספי, במידה שיחתום).

אך מתברר כי הפרשה אינה כה פשוטה, ורחוקה מסיום. לוואלה! ספורט נודע כי במכבי יבררו בימים הקרובים אם אכן פארגו יכול לממש את אופציית ה-NBA בזמן שהליגה נמצאת בשביתה. כרגע אין אפשרות לבצע החתמות ב-NBA, ולא ברור אם במצב כזה פארגו בכלל יכול מבחינה חוקית להודיע שהוא קיבל הצעה. ייתכן כי זו הייתה רק יריית פתיחה למשא ומתן עתידי, וייתכן שאף תחילתו של מאבק משפטי שעלול להסתבך.

הצהובים יבדקו מול פיב"א את מעמדו של השחקן. גורם במכבי אמר: "לפארגו אסור יהיה לשחק באף מקום אחר באירופה".



עדכון אחרון 1:28


פפאלוקאס: "בלאט רוצה שאשתלט על המשחק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully