וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את בני סכנין

עמאשה הבקיע את השער היחיד במבחן הכלים האחרון של הירוקים לפני גנק. האלופה מחוץ לרבע הגמר

מכבי חיפה ערכה הערב (שבת) ניסוי כלים אחרון לפני המשחק המסקרן מול גנק באצטדיון רמת גן, במסגרת פלייאוף ליגת האלופות. הירוקים, בהרכב חסר ועם איציק כהן בהופעת בכורה במרכז ההגנה, לא ניצלו את המצבים הרבים אליהם הגיעו והסתפקו ב-0:1 על בני סכנין בבית א' של גביע הטוטו, שלא עזר כדי לעלות שלב. סכנין הצטרפה לעירוני קרית שמונה ברבע גמר המפעל.

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה כובש. אדריאן הרבשטיין
חזר להרגיש את הרשת. ויאם עמאשה/אדריאן הרבשטיין

אלישע לוי הציב כאמור את איציק כהן כבלם לצד סארי פלאח - הצמד שישחק מול הבלגים ביום רביעי - ואיתם תרגל במחצית הראשונה את שאר שחקני ההגנה שמתוכננים לפתוח. אם על ההגנה ניכר כי היא עדיין לא מתואמת, ההתקפה של מכבי חיפה הציגה את הסילונים ויאם עמשה, שלומי אזולאי ומוחמד גדיר, שהיו צריכים לסדר לאלופה יתרון גדול יותר במחצית. רק עמאשה הצליח למצוא את הרשת בדקה ה-15 אחרי כדור חופשי של בוקולי, וסכנין ירדה להפסקה מרוצה מהפיגור המינימלי.

האורחים ידעו שהפסד 1:0 יספיק כדי לתפוס את המקום השני ולהעפיל לרבע גמר גביע הטוטו, ובעיקר הסתגרו בהגנה וניסו לכפר על יכולת חלשה בעזרת הקרבה. בדקה ה-80 נותרה סכנין ב-10 שחקנים, בעקבות עבירה מחוץ לרחבה של השוער מוחמד קנדיל שעלתה לו בכרטיס אדום. מכבי חיפה הגבירה את הלחץ בניסיון להשיג את השער שיעלה אותה לרבע הגמר, אך לא מצאה את השער השני. עם כל הכבוד לגביע הטוטו, המשימה האמיתית של הירוקים מתחילה ביום רביעי.

מהלך המשחק

דקה 4: לא זו הפעולה הראשונה שרצה לראות אלישע לוי ממרכז ההגנה החדש שלו. פלאח איבד כדור לקדוסי, שהעביר מסירת רוחב אליה אף רגל אדומה לא הגיעה.

דקה 15: גול! בוקולי הגביה כדור חופשי שעבר את כל הגנת סכנין, עמאשה התגנב ושלח רגל ארוכה. קנדיל עצר את הכדור כבר מאחורי הקו, אבל עמאשה וידא הבקעה ונעץ ברשת. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 28: אזולאי וגדיר החליפו מסירות בקצה השמאלי של רחבת סכנין. בסופו של דבר הכדור הגיע לטואטחה, שבעט החוצה מ-12 מטרים.

דקה 43: איזו פריצה מסחררת של בוקולי. הקשר השתלט על כדור כ-25 מטרים מהשער, עבר שני שחקנים ורק הסיומת שהחטיאה במעט את המסגרת קלקלה אפשרות לשער נפלא.

דקה 45: אזולאי וגדיר שוב טסו בצד שמאל. הרחקה רעה של הגנת סכנין סידרה מצב טוב לגדיר, שהפציץ מ-16 מטרים והחמיץ במעט את המסגרת.

דקה 45: התקפה טובה ראשונה של סכנין. קדוסי בעט חזק למסגרת, דוידוביץ' הדף.

דקה 49: שראנוב, שהחליף בהפסקה את דוידוביץ', רשם זינוק ראשון כשקלט נגיחה של אזורוב.

דקה 54: חלאיילה הגביה מימין, אזורוב רכב על עוסמאן ונגח טוב, שראנוב היה במקום.

דקה 72: עמאשה השתלט על כדור ארוך של עוסמאן והקשית מעל קנדיל, רק למשקוף.

דקה 80: כרטיס אדום! תורג'מן שלח את עמאשה, שעבר את קנדיל והוכשל מחוץ לרחבה. קנדיל הורחק, ומי שנכנס במקומו הוא השוער המחליף שבל.

דקה 84: עוסמאן הגביה לרחבה, תורג'מן התגנב ונגח חזק למסגרת, אבל שבל עצר מצוין.

דקה 90: ויצמן הכניס כדור לדמאו, שהתגבר על השמירה ובעט מעל השער.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ' (בויאן שראנוב, 46), אייל משומר (דלה ימפולסקי, 53), סארי פלאח, איציק כהן, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי (עלי עוסמאן, 46), עידן ורד (חן עזריאל, 46), מוחמד גדיר (אלון תורג'מן, 67), שלומי אזולאי, ויאם עמאשה.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל (הורחק, 80), עודד אלקיים, עלא אבו סלאח, פיטר אמבמבה, באסם גנאים, חאלד חלאיילה (רן רול, 66), חאמד גנאים, ג'ואל דמאו, מהראן ראדי (אחמד שבל, 81), אוהד קדוסי (עידן ויצמן, 79), קוסטדין אזורוב (סיאף אלהואשלה, 90) .

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully