וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: הפועל ירושלים הביסה את אשקלון 0:4

סטי כיכב עם צמד, מזרחי ופסו הוסיפו. אחי נצרת ניצחה 1:2 את נצרת עילית. הפועל רמת גן הביסה את הכח 0:3 בדרבי

המחזור השני בגביע הטוטו של הליגה הלאומית נפתח אתמול(שישי) עם הניצחון 0:3 של הפועל רמת גן בדרבי על הכח עמידר רמת גן, שהעלה אותה לראשות בית ג'. עבור האדומים, היה זה המשחק הראשון במפעל והם בהחלט יכולים להיות מעודדים.

כל השערים הובקעו על ידי שחקני רכש. אופיר חמו, שהגיע מקרית שמונה, קבע 0:1 בדקה ה-40. עומר פרץ, המושאל מנתניה, הכפיל בדקה ה-65 והזר אדריאן פרננדס סגר עניין שבע דקות לסיום.

עוד בבית ג', עירוני בת ים גברה בביתה 1:2 על בית"ר תל אביב/רמלה. האורחים עלו ליתרון מפנדל מדויק של דודי ליאני אחרי 15 דקות, אבל בת ים הפכה עם צמד בזק. תחילה היה זה מגלאן אוואלה שאיזן בדקה ה-39 ואבי צבאג קבע את תוצאת המשחק אחרי שלוש דקות.

בבית ב' נכנסה הפועל רעננה של אייל לחמן למעגל המשחקים ועשתה זאת עם 0:1 ביתי על בני לוד. הבלם איתי טואף כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-26.

בשבת שמרה מכבי אחי נצרת על מאזן מושלם בבית א' עם ניצחון 1:2 על הפועל נצרת עילית. אנס דאבור העלה את הקבוצה של שמעון הדרי ליתרון בדקה ה-19, ויטלי סייה איזן לאורחים בדקה ה-41, אבל תמיר פור שבר את השוויון בדקה ה-60 עם שער הניצחון.

במשחק שחתם את משחקי סוף השבוע הפועל ירושלים ניצחה את הפועל אשקלון 0:4 בבית ד'. כבשו לזכותה: רם סטי (9, 60), אורי פסו (26), אדם מזרחי (32).

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully