וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ליגת האלופות: ארסנל נגד אודינזה

הגרלה קשה מאוד לתותחנים, שיפגשו את האיטלקים. ביברס נאתכו וקאזאן יפגשו את ליון, באיירן מינכן את ציריך

במוקד משחקי הפלייאוף על העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות, שיתקיימו עוד שבועיים בכל רחבי אירופה, מפגש אחד נוצץ ובולט במיוחד: זה של ארסנל ואודינזה. התותחנים הם שם קבוע בשלב הבתים של ליגת האלופות, ממנו לא נעדרו ב-13 השנים האחרונות. אחרי שסיימו בעונה שעברה במקום הרביעי בפרמיירליג, נקבע כי הם ייאלצו לעבור דרך שלב הפלייאוף, וההגרלה שהם קיבלו הייתה הקשה ביותר מבין אלו שיכלו לקבל - אודינזה. הביאנקונרי שסיימו במקום הרביעי בסריה A, איבדו אמנם את הכוכב הגדול אלכסיס סאנצ'ס, אך מתהדרים בשמות כמו אנטוניו די נאטלה המצוין, וחרמן דניס, החלוץ הארגנטינאי שהגיע מנאפולי.

גם רובין קאזאן, קבוצתו של ביברס נאתכו, קיבלה הגרלה מעניינת - ליון. קאזאן, שהדיחה בדרבי סובייטי את דינמו קייב תפגוש קבוצה צרפתית שאמנם משתתפת קבוע בשלב הבתים, אך נחלשה משמעותית בעונה האחרונה ולא התחזקה באף שחקן עד כה. ליון סיימה במקום השלישי בליגה הצרפתית אחרי ליל ומארסיי, והיא לא מזכירה כלל את הקבוצה שהביסה בבלומפילד את הפועל תל אביב בעונה שעברה.

הקבוצה הגדולה הנוספת בהגרלת הפלייאוף היא באיירן מינכן. הענקית הגרמנית שלפני שנתיים הגיעה לגמר המפעל, הבטיחה את מקומה בו רק קרוב לסיום העונה שעברה, אחרי שהבטיחה את המקום השלישי בבונדלסיגה, אחרי האלופה בורוסיה דורטמונד וסגניתה באייר לברקוזן. באיירן לא תצטרך לנסוע רחוק מדי, שכן היא קיבלה את סגנית אלופת שוויץ, פ.צ ציריך. השווייצרים הדיחו את סטנדרד ליאז' הבלגית בסיבוב הקודם, והשם שאולי הכי מוכר שם לקהל הישראלי הוא בלמה הפורטוגלי של מכבי חיפה לפני שתי עונות, ז'ורז'ה טשיירה. ויאריאל הספרדית תשחק מול אודנסה הדנית, שהפתיעה בשלב הקודם את פנאתנייקוס עם 3:4 באיצטדיון האולימפי באתונה. את סיבוב הפלייאוף במסלול הלא אלופות יחתום המפגש בין בנפיקה מפורטוגל לטוונטה ההולנדית. המשחקים ייערכו ב-16/17 באוגוסט, והגומלין כעבור שבוע.

כל המשחקים
ארסנל (אנגליה) - אודינזה (איטליה)
באיירן מינכן (גרמניה) - פ.צ ציריך (שוויץ)
טוונטה (הולנד) - בנפיקה (פורטוגל)
ליון (צרפת) - רובין קאזאן (רוסיה)
אודנסה (דנמרק) - ויאריאל (ספרד)
ויסלה קרקוב (פולין) - אפואל ניקוסיה (קפריסין)
מכבי חיפה (ישראל) - גנק (בלגיה)
דינמו זאגרב (קרואטיה) - מאלמו (שבדיה)
קופנהאגן (דנמרק) - ויקטוריה פילזן (צ'כיה)
באטה בוריסוב (בלארוס) - שטורם גראץ (אוסטריה)

עשר המנצחות יצטרפו ל-22 הקבוצות שכבר הבטיחו את מקומן בשלב הבתים: שחטאר דונייצק, פנרבחצ'ה, באזל, ברצלונה, ריאל מדריד, ולנסיה, זניט, צסק"א מוסקבה, פורטו, אייאקס, נאפולי, אינטר, מילאן, אולימפיאקוס, דורטמונד, לברקוזן, ליל, מארסיי, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, אוצלול גלאץ.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully