וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של גאידמק: "האם זו דרכם של פילנטרופים?"

3.8.2011 / 18:26

עו"ד ישראל שלו המייצג את גאידמק תקף את אדלר ולוין, וטען כי השניים ניצלו את המועדון להוצאות בשווי כ-15 אלף ש"ח

בית"ר ירושלים עדיין מנסה להתאושש מפרשת דן אדלר ואדם לוין, אך מסתבר שברמת התקשורת העניינים עדיין מבעבעים. לאחר הביקורות הרבות והמכתבים התקיפים מצד עורך הדין של ארקדי גאיידמק, ישראל שלו, הגיבו היום אדלר ולוין וטענו כי הוצג בפניהם מצג שווא וכי לא נעשה נסיון לעזור להם להרים את העיסקה כאשר הייתה בקשיים.

עורך הדין של גאיידמק שלח לעורך הדין של השניים מכתב חריף עם 25 סעיפים הדוחה את טענותיהם על הסף. "ממכתבך עולה כי הסכם ההתקשרות עם אגיאר נדון עד זרה על שני הצדדים, עובר לחתימת הצדדים ואף מצא לו ביטוי בהסכם הכולל ואף שיפוי של מר ארקדי גאיידמק באופן אישי. היקף השיפוי נידון בצורה מפורטת והגיע לסיכום ואין מדובר בחוסר ידיעה".

שלו מוסיף וכותב: "יתרה מזאת, נוכח תגובת מרשיך להחלטת בית המשפט המחוזי בירושלים להסרת צו המניעה והסרת כל מכשלו מביצוע העיסקה והצהרותיהם הופכות את טענות אלה למגוחכות ביותר במיוחד מקום שהיא מועלית כיום כתירוץ כושל להשתחררות מהתחייבויותיהם החוזיות".

שלו אף מפרט את ההוצאות אותן הם מצפים מהשניים להחזיר ואומר: "מרשיך לא מצאו תירוצים מדוע לא לשלם על ציוד שנלקח מהמועדון בסך 11,000 שקלים וכמו כן תשלום כלי רכב ששכרו בישראל והוצאות דלק על חשבון המועדון בסך של 3,640 שקלים, והוסיף: "האם זו דרכם של פילנטרופים? האם סבורים הם כי קופתה המידלדלת של המועדון תממן את הוצאותיהם?".

בינתיים: גל כהן ופביאן סטולר הוצאו למועדון

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully