וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' הליגה האירופית: תיקו מביך לזהבי ופאלרמו

הקשר ערך בכורה רשמית, קבוצתו חילצה 2:2 דרמטי בבית מול ת'ון. ניצחונות מרשימים לאומוניה (שפונגין) וברוז' (רפאלוב)

פרט למשחקיהן של הפועל תל אביב ומכבי תל אביב, התקיימו (חמישי) 33 משחקים נוספים במוקדמות הליגה האירופית. מספר קבוצות בכירות הצטרפו למעגל המשחקים וגם כמה נציגים ישראלים. יובל שפונגין ואומוניה ניקוסיה עשו צעד ענק לקראת שלב הפלייאוף אחרי 0:3 ביתי על דן האג ההולנדית. ליאור רפאלוב רשם 85 דקות ב-1:4 של קלאב ברוז' על קרבאח מאזרבייג'אן, בעוד ערן זהבי ערך בכורה ב-2:2 המביך של פאלרמו בבית מול ת'ון השוויצרית. פולהאם חזרה מקרואטיה עם 0:0 במשחק מול ספליט. אתלטיקו מדריד, המחזיקה הראשונה של המפעל, תארח את סטרומסגודסט מנורבגיה.

פאלרמו - ת'ון 2:2

פתיחת עונה מביכה לסיציליאנים, שנחלצו בעור שיניהם מהפסד אומלל ברנצו ברברה ליריבה השוויצרית הצנועה. פאלרמו, עם ערן זהבי שהשלים 90 דקות בהרכב, ציפתה למשחק קל על הנייר, אבל ת'ון הכינה לה הפתעה אדירה. שש דקות בלבד הספיקו לבנג'מין לותי להעלות את ת'ון ליתרון, אבל יוסיפ איליצ'יץ' המצוין איזן בדקה ה-13. מארק שניידר החזיר את היתרון לת'ון עם שער בדקה ה-56, אלא שהמחליף הוותיק פבריציו מיקולי מנע מפאלרמו הפסד עם שער בכדור חופשי בתוך תוספת הזמן.

קלאב ברוז' - קרבאח 1:4

ליאור רפאלוב וחבריו בוודאי מצטערים על שער החוץ שספגו, אבל בהחלט השיגו מקדמה חשובה לקראת הגומלין. ביורן ולמינקס המצוין כבש ראשון לבלגים כבר אחרי תשע דקות ורכש נוסף, ויקטור ואסקס מברצלונה, הכפיל בדקה ה-55. ראוף אלייב צימק כעבור שבע דקות, אבל ריאן דונק דאג להרגיע בדקה ה-71 ושבע דקות לסיום סגר נאביל דיראר את הסיפור. רפאלוב שיחק 85 דקות.

אומוניה ניקוסיה - דן האג 0:3

מחזיקת הגביע הקפריסאי חגגה ב-GSP מול היריבה ההולנדית החזקה. יובל שפונגין שיחק 90 דקות והיה מעורב מאוד במהלכי ההתקפה. בדקה ה-37 כבש אלכס דה סילבה את הראשון של אומוניה בפנדל, הרנן רנחיפו הפרואני הכפיל בדקה ה-58 ושתי דקות מאוחר יותר הפציץ שפונגין למשקוף. דימיטריס כריסטופי סגר עניין 13 דקות לסיום.

משחקים נוספים:

ונטספילס-הכוכב האדום בלגרד 2:1

לובליאנה - אוסטריה וינה 1:1

ספליט - פולהאם 0:0

יאנג בויז - ווסטרלו 1:3

סטוק סיטי - היידוק ספליט 0:1

אתלטיקו מדריד - סטרומסגודסט 1:2

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully