וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "הייתי קונה 0:1 לפני המשחק"

26.7.2011 / 20:56

מאמן בני יהודה התגאה בניצחון על הלסינגבורג: "אפשר לעבור". בלילי: "אמרו שאין לנו סיכוי". אבו זייד ספג צהוב וייעדר מהגומלין

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בני יהודה הציגה הערב (שלישי) יכולת מצוינת ורשמה ניצחון נאה, 0:1 על הלסינגבורג במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הכתומים לא התרגשו מהיריבה העדיפה על הנייר (מוליכת הליגה בארצה) והדיבורים על הגרלה בלתי עבירה, היו עדיפים ברוב שלבי המשחק והשיגו את השער היקר מרגלי פדרו גלבאן בדקה ה-41. עם קצת יותר דיוק זה יכול היה להיגמר בתוצאה גבוהה יותר, אבל כמו שאמרו אנשי הקבוצה בסיום: "אנחנו לא רוצים להיות חזירים". הגומלין ייערך ביום חמישי הבא בשבדיה. בגומלין, ייאלצו הזהובים להסתדר ללא חסן אבו זייד, שספג צהוב שני.

פיני בלילי: "נתנו הצגה טובה"

בני יהודה הרשימה עם 0:1 על הלסינגבורג

"אני מאוד מרוצה מהניצחון", אמר בסיום המאמן יוסי אבוקסיס. "יש מאמן אחד טוב שלימד אותי שמי שחזיר נשאר רעב. הייתי קונה 0:1 עוד לפני המשחק. אנחנו במחצית של משחק כדורגל, ואני יודע שהמחצית השנייה תהיה סיפור אחר לגמרי. יש לנו תשעה ימים להתכונן למשחק הזה ונשתדל להשלים את המלאכה.

"צריך לפרגן לשחקנים, אבל מצד שני קבוצה כמו סנט ג'וליה גררה אותנו למשחק שאנחנו לא אוהבים. היום שיחקנו בצורה טובה יחסית לשלב הזה של העונה. אנחנו יודעים שיש הבדל גדול באירופה בין משחקי בית וחוץ. מזג האוויר שונה מפה, אבל אנחנו נתכונן ואנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה".

פיני בלילי הוסיף: "זה ניצחון מתוק, אבל אנחנו נצטרך להילחם בשיניים במשחק החוץ. הראינו פה הרבה לחימה, רצון והקרבה במשחק הזה, ואני שמח. לא צריך להיות חזירים. כשקיבלנו אותם, אמרו שאין לנו סיכוי. אני שמח שאנחנו עושים את העבודה שלנו בשקט. עד המשחק הבא יש לנו עוד משחק בגביע הטוטו, ואני מקווה שנצא לשם ונעבור שלב. נתנו פה הצגה טובה. אם נעבור אותם, נהיה טובים יותר".

הקפטן, כפיר אדרי: "נלחמנו וגם יישמנו את כל ההוראות הטקטיות. המשחק שם יהיה סיפור אחר לגמרי ויהיה הרבה יותר קשה מהיום. היה לנו משחק טוב, אבל נצטרך להיות הרבה יותר טובים במשחק הבא, כי זה לא יספיק בחוץ. המטרה היא לעבור שלב ולהתוות דרך כלשהי, אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעשות את זה".

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully