וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: יוסי אבוקסיס מאוכזב ומחכה לחיזוק

21.7.2011 / 22:02

למרות הניצחון על סנט ג'וליה, המאמן יודע: "היינו יכולים לכבוש יותר, צריכים לפחות שלושה שחקנים". בלילי: "חשוב שעברנו"

אורי לנץ

בני יהודה עשתה את המוטל עליה מול סנט ג'וליה מאנדורה, כשניצחה אותה הערב (חמישי) פעם נוספת בתוצאה 0:2 והעפילה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הכתומים החמיצו לא מעט מול היריבה החלשה, אבל שערים של ננאד מרינקוביץ' (16) ופדרו גלבאן (89) הספיקו כדי לחגוג ניצחון. ביום שלישי כבר תצפה לבני יהודה משוכה קשה הרבה יותר, כשהיא תארח את הלסניגבורג, מוליכת הליגה השבדית.

"מול הלסינגבורג יהיה סיפור אחר"

"אם היינו משחקים טוב במשחק הזה היינו יכולים לכבוש הרבה יותר", אמר בסיום המאמן יוסי אבוקסיס. "אני מאוד מאוכזב, אבל יכול להיות שזה סימפטום של משחק מפתיחת העונה, במיוחד כשלא עשינו משחקי אימון".

על ההחמצות הרבות של שחקניו היום אמר המאמן: "בלי קשר לחלוצים, אנחנו חייבים להתחזק בלפחות שלושה שחקנים אם לא יותר, כי הסגל שלנו מאוד קצר. אנחנו חמישה שחקנים פחות מאיך שהקבוצה הזאת התחילה בעונה שעברה. יש בעיה כספית, אני מודע לזה, אבל אנחנו חייבים להשיג את המימון לכך, כי כפי שאפשר היה לראות היום, לא היה לי חלוץ על הספסל. אני מקווה שנמצא את הפתרון. השער של גלבאן היה יפה מאוד ואני מקווה שזה יכניס אותו לענינים כי אנחנו צריכים אותו".

על היריבה הבאה, הלסינגבורג, אמר אבוקסיס: "לא נגיע בכזאת קלות למצבים מול השבדים כמו שהגענו היום. אם נגיע לחצי מהמצבים אני אשמח. זה הולך להיות סיפור אחר מול קבוצה ברמה אחרת".

פיני בלילי הוסיף: "לא הרבה מהלכים הלכו כמו שרצינו, אבל הכי חשוב שניצחנו ועברנו שלב. זה ייתן לנו ביטחון, וזה חשוב כי לא היו לנו משחקי אימון. אני מקווה שנשתפר ממשחק למשחק ומאימון לאימון. החמצנו הרבה היום, אבל בסופו של דבר השערים יבואו. אני מקווה שהשנה הניצרה תשתחרר כמה שיותר מהר.

בני יהודה ניצחה 0:2 את סנט ג'וליה

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully