וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת ישראל מחייבים את דייויד בלו להגיע לאימונים

21.7.2011 / 10:02

שחקן מכבי ת"א הודיע לשיבק כי הוא לא מתכוון להגיע לקמפיין הנבחרת. שי שני: "בלו יגיע לנבחרת, זו לא דיעה אלא מציאות"

נבחרת ישראל בכדורסל נתקלת בקשיים עוד לפני שקיימה משחק אחד אפילו: דייויד בלו, המתאזרח של מכבי תל אביב, הודיע אתמול (רביעי) דרך סוכנו למאמן הנבחרת אריק שיבק כי אין בכוונתו להגיע העונה לקמפיין הנבחרת. סוכנו האמריקאי הסביר כי עקב העונה העמוסה שמתוכננת למכבי, השחקן "זקוק לחופשה ארוכה בקיץ", זאת למרות ששיבק העניק לבלו ארכה מתאריך האימונים בכדי שיוכל לבלות עם המשפחה בארצות הברית. בלו אמור להצטרף לאימוני הנבחרת בעוד כשבועיים.

באיגוד הכדורסל הבהירו הבוקר: "מבחינתנו הנושא כלל אינו פתוח לדיון. על פי התקנון, כל שחקן חייב להגיע לנבחרת. דייויד בלו זומן לנבחרת ואין מצב שהוא לא יגיע לאימונים. מבחינת איגוד הכדורסל הוא מגיע לנבחרת ולאימונים, ואם לא יעשה זאת, התקנון מאוד ברור בעניין הזה". באיגוד אף הבהירו זאת לאנשי מכבי וביקשו שיטפלו בעניין, כשבמכבי הבטיחו לטפל בסוגיה. גם בעונה שעברה לא רצה בלו להצטרף לנבחרת ואף הודה כי החליט להגיע לבסוף בעקבות לחצים ממכבי תל אביב וכחלק מחוזהו במכבי.

יו"ר איגוד כדורסל שי שני אמר לוואלה! ספורט: "אני נמצא בקשר רציף עם יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי . דיייויד בלו יגיע לנבחרת, זה לא עניין של דיעה אלא עניין של מציאות. מבחינתו אין מצב שהוא לא מגיע לנבחרת, בלו אמור להגיע ב-8 לאוגוסט, לאחר שקיבל מראש מהמאמן אריק שיבק חופשה קצת יותר ארוכה עם משפחתו בארה"ב". יש לציין כי לא מעט חילופי מיילים היו היום עם סוכנו של השחקן, כשגם ראשי מכבי נחרצים בדעתם כי בלו חייב להצטרף לסגל הנבחרת.

באיגוד אף הוסיפו כי כבר הבהירו לאנשי מכבי כי במידה ובלו יעמוד בסירובו, יוכל האיגוד להעמיד אותו ואת הקבוצה לדין, מה שיכול להוביל להשעייתו של השחקן. במכבי תל אביב אמרו בתגובה לדברים של איגוד הכדורסל : "אנו מטפלים בעניין". במכבי שוחחו כבר עם השחקן והבהירו לו כי עליו להגיע, יקיימו שיחות נוספות עם בלו ומתכוונים להפעיל עליו לחצים על מנת שיגיע לנבחרת.

עמרי כספי: "ננסה לנצח דרך ההגנה"

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully