וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב: "תראו השנה מכבי תוססת"

15.7.2011 / 10:25

שוער מכבי תל אביב נשמע אופטימי אחרי ה-1:3 על לנקראן ומאמין שגם ההגנה תשתפר. דור מלול בדרכו לבירסחוט

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 1:3 את חזאר לנקראן במשחק הראשון של הסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית. מוסא קונאטה, בבכורה שלו, כבש ראשון בדקה ה-22 ובישל לאלירן עטר את השני בדקה ה-39. גיז'רמו ישראלביץ' כבש את השלישי בדקה ה-43 לפני שהצהובים ספגו שער מיותר, שהותיר לקבוצה מאזרבייג'אן תקווה לקראת משחק הגומלין שייערך בשבוע הבא. מנהל הקבוצה אבנר טוויטו ייצג את הקבוצה בהגרלה בניון, בה תקבע היריבה של המנצחת בין מכבי ללנקראן.

בתוך כך נודע כי בירסחוט הבלגית מעוניינת במגן דור מלול, ואף פתחה במשא ומתן אל מול השחקן עצמו וגם עם ראשי הצהובים. בעקבות קבלת ההצעה ביקש מלול שלא להיכלל בסגל אמש במשחק ונענה בחיוב על ידי ראשי הקבוצה וגם המאמן מוטי איוניר. נכון לעכשיו אין עדיין סיכום בין מכבי לקבוצה הבלגית, ולא בין השחקן לקבוצה עצמה, אולם ייתכן שב-48 השעות הקרובות תהיינה התפתחויות. מי שפתח אמש בעמדת המגן הימני הוא עומר ורד שעבר בהצלחה את טבילת האש המחודשת במדים הצהובים. יכולתו הגבוהה של ורד באימונים גרמה בין השאר לצוות המקצועי לתת את ברכת הדרך לדור מלול במידה וזה אכן יסגור את תנאיו בבירסחוט הבלגית. שניים נוספים שסחטו מחמאות היו החלוץ הסנגלי הצעיר מוסא קונאטה, שכבש שער ובישל שער נוסף וגיז'רמו ישראלביץ' שהיה המצטיין בשדה והפגין משחק מצוין בקישור של הצהובים.

עומר ורד: "זו הגשמת חלום בשבילי"

מוטי איוניר אמר לאחר המשחק: "אנחנו מרוצים עם הרגשה של פספוס. השער שספגנו היה מיותר לחלוטין, ואנחנו יודעים כמה שערי חוץ הם חשובים. היו לנו הרבה הזדמנויות לעשות את זה 4 ו-5, וזה לא יהיה קל.

"אנחנו קבוצה ששווה שער חוץ, יש לנו חלק התקפי מסוכן. ההכנות שלנו לעונה הזאת היו שקטות, החלטנו ללכת לדרך אחרת. אנחנו מאמינים בשחקנים הצעירים במועדון, והדרך הזאת לא תהיה קלה. יהיו בה הצלחות וכישלונות, אבל אני מאמין שנצליח".

על העובדה שהותיר מספר שחקנים ותיקים מחוץ להרכב, אמר איוניר: "שחקנים כמו אלברמן וקולאוטי הם מקצוענים. בקבוצת כדורגל שרוצה להיות מקצוענית שחקנים צריכים לדעת שהם לא משחקים, ולפעמים הצעירים ישחקו. הם התחילו לשלוט במרכז השדה והיינו צריכים לחזק את מרכז השדה, כדי לא לחטוף שער נוסף.

"קולאוטי כרגע בקבוצה, ומאחורי הקלעים קורים דברים, אבל כרגע אין שום דבר חדש. כולם צריכים להאמין בקבוצה הזאת ובשחקנים האלה. ככה מכבי צריכה להיבנות לשנים הבאות, גם אם לפעמים יהיו מעידות. זו הדרך להחזיר את המועדון הזה שיהיה מועדון מוביל בישראל".

גיז'רמו ישראלביץ' אמר לאחר המשחק: "עבדנו קשה ועשינו מחנה אימונים טוב והנה התוצאה. זה היה גול קשה כי עשיתי ספרינט מהר, והגעתי בול לכדור. כל גול עבורי הוא דבר נהדר. מוטי עשה עבודה טובה, הביא בדיוק את השחקנים שצריך והלוואי ונמשיך ככה. כל ניצחון זה חשוב, גם במחנה אימונים.

"זה עוד מוקדם, אבל אנחנו רוצים שייראה ככה, שכל אחד יעבוד בתפקיד שלו ושיעשה את העבודה שלו. מכבי זה מועדון גדול, אבל הצעירים פה עם הראש על הקרקע וזה טוב".

עומר ורד, שערך בכורה בקבוצה בה גדל, אמר: "עוד מוקדם להגיד שתפסתי מקום בהרכב, יש לי עוד הרבה מה להוכיח, אבל זה בהחלט הגשמת חלום. עכשיו צריך להשלים את העבודה ולנצח באזרבייג'ן. יכולנו לעשות את המשחק יותר קל, אבל כל משחק אנחנו באים לנצח ולא לשחק על תוצאה בשום מקום. זה משחק ראשון, אבל עמדנו יפה מאוד בתור קבוצה, אולי היתה ירידה במחצית השניה, אבל 1:3 זו תוצאה טובה ואנחנו מרוצים ממנה".

גיא חיימוב: "תראו השנה מכבי תל אביב תוססת"

"חשוב מאוד שניצחנו", אמר שוער מכבי תל אביב גיא חיימוב לאחר הבכורה המחודשת שלו במדים הצהובים. "טוב שכבשנו שלושה שערים, ואני חושב שעם הזמן אנחנו נתחבר ביחד. למרות השער שספגנו אני חושב שהתוצאה הזו טובה לנו ואני מקווה שנמשיך הלאה. על פניו התוצאה של 1:3 צריכה להספיק לנו במשחק החוץ, אבל אנחנו נבוא כאילו שהמשחק מתחיל ב-0:0, כמו שהתחלנו את המשחק בבית, ואני מקווה שנעשה תוצאה טובה גם שם".

חיימוב התייחס להבדלים ביכולת הקבוצה בין שתי המחציות והסביר: "בחצי השני הלכנו קצת אחורה כי לא רצינו לעשות טעות ולקבל את השער השני, אבל אני בטוח שעם הזמן דברים ייראו הרבה יותר טוב. אין ספק שאנחנו צריכים עדין לעבוד על תיאום וזה גם מה שאמרתי לניבאלדו ולסאבו (פאביצ'ביץ'), זו הגנה חדשה, גם לי וגם להם ואני מאמין שממשחק למשחק זה ישתפר ויהיה הרבה יותר טוב".

השוער שהגיע מקרית שמונה מספר על ההרגשה לעמוד שוב בין הקורות במדים הצהובים: "זו חוויה אדירה, זה באמת מרגש. רק חשוב שברגע שאתה מגיע למשחק, לדעת להתנתק מהכל ולתת לאוהדים את ההנאה שהם רוצים לקבל. הזמן יגיד אם אני ראוי או לא. אני חושב שהיתה טבילת אש טובה אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ואני בפרט וצריך להוכיח שהמקום שלי הוא להיות השוער הראשון במכבי תל אביב".

"אתם תראו העונה מכבי תל אביב תוססת, רצה, עובדת ונהנית. אפשר היה לראות את זה גם במחנה האימונים וגם כאן במשחקי האימון וגם במחצית הראשונה. אני מקווה שבהמשך זה יהיה לא רק במחצית אחת אלא במשך כמה שיותר זמן".

למרות הנצחון, לא הכל עבד חלק אמש אצל הצהובים. לצד מחמאות לשחקנים הצעירים שעבר בהצלחה את מבחנם הראשון, היו כאלה בקבוצה שהביעו ביקורת על משחק ההגנה ואמרו: "חבל מאוד על הגול שקיבלנו אבל יכולנו לספוג עוד שלושה נוספים. חלק מהשחקנים עדין לא מספיק ממושמעים מהבחינה הטקטית בעיקר בהגנה. יכולנו לשלם ביוקר, אנחנו חלשים מאוד במצבים נייחים בהגנה ולמזלנו הפעם ספגנו רק שער אחד. חבל מאוד שלא הישכלנו להבקיע עוד שער או שניים שהיו נותנים הרבה שקט לקראת הגומלין. מצד שני כששיחקנו טוב בחצי הראשון היה תענוג להסתכל על המשחק. הצעירים המוכשרים שיש כאן, עוד יתנו הרבה מאוד העונה, זה רק יילך ויישתפר".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully