וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ליגת האלופות: מכבי חיפה הביסה 1:5 את בוראץ

הירוקים נחלצו מפיגור של רספודיץ' (24) והתפוצצו על הבוסנים אחרי שעמאשה (45, 71, 73), ימפולסקי (72) וגולסה (80) הפכו

זה כבר נראה היה כאילו מכבי חיפה נכנסת לדפי ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי עם עוד הפסד לקבוצת דייגים. האלופה הישראלית, שפתחה הערב (רביעי) את דרכה במוקדמות ליגת האלופות, ספגה אמנם שער מביך בדקה ה-24, אבל התפוצצה על בוראץ, אלופת בוסניה, הביסה אותה 1:5 כשכעת היא עם רגל וחצי בסיבוב השלישי אחרי הופעה מרשימה במחצית השנייה. הגומלין יתקיים בשבוע הבא, אבל כבר בסוף השבוע תדע חיפה את מי היא אמורה לפגוש בסיבוב השלישי, שהוא אחד לפני אחרון בדרך לשלב הבתים.

ויאם עמאשה חלוץ מכבי חיפה (משמאל). ברני ארדוב
הגיע למשחק בדקה ה-45, אבל היה החלק המשמעותי בקרנבל. עמאשה/ברני ארדוב

חיפה שלא הצליחה להתחבר במהלך מחנה האימונים שקיימה והשיגה רק ניצחון אחד בארבעה משחקים ידעה שהקהל בקרית אליעזר לא יקבל פחות מניצחון על יריבה חלשה, שזכתה בשנה שעברה לראשונה באליפות בוסניה ואולי חלמה על סוג של סנסציה. עד הדקה ה-24 הירוקים שלטו ביד רמה במשחק, אבל אז טעות קשה בהגנה של טאלב טואטחה איפשרה לבוריס רפסודיץ' להבקיע את השער המפתיע.

הירוקים התקשו לצאת מההלם. אלישע לוי בחר להקים מהספסל את ולדימיר דבאלישווילי, שהתחיל את המשחק מהספסל, וסמוך להפסקה ויאם עמאשה, שהגיע מקרית שמונה ועד אותו שלב לא היה מעורב בכלל במשחק, הצליח להשוות ולהוריד מעט מהלחץ בספסל הירוק.

במחצית השנייה יניב קטן הוחלף על ידי דלה ימפולסקי, שהחל לחבר את הירוקים והוציא לפועל בליץ נהדר עם שלושה שערים תוך שלוש דקות, שחיסלו למעשה את המשחק. עמאשה כבש בדקה ה-71 בעקבות נגיחה לכדור חופשי של קשר מכבי נתניה לשעבר. ימפולסקי עצמו חגג שער בכורה דקה לאחר מכן אחרי בישול של אייל גולסה, ועמאשה השלים שלושער אחרי דקה נוספת בעקבות בישול נוסף של גולסה. הקשר זכה לכבוש בעצמו עשר דקות לסיום ובכך קינח את הקרנבל, שגורם לירוקים להתחיל ולהתכונן כבר לשלב הבא.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

קטן ובוקולי הם הפיתרון של חיפה?

מחצית ראשונה

דקה 2 - טאלב טואטחה פרץ היטב ושחרר כדור למרכז הרחבה שנהדף עד לאייל גולסה, אבל הקשר לא דייק ובעט החוצה.

דקה 7 - טאלב טואטחה ניצל את המהירות שלו כדי לנער מעליו מגן בוסני, אבל החדירה שלו פנימה הסתיימה עם בעיטה לא מסוכנת לידיים של אסמיר אבדוקיץ'.

דקה 21 - גוסטבו בוקולי שלח בעיטה חופשית מ-22 מטר מעל השער הבוסני ורשם הזדמנות נוספת לירוקים.

דקה 24 - גול! בהתקפה הראשונה של בוראץ במשחק, היא הבקיעה כשטאלב טואטחה יצר חור ואיפשר לבוריס רפסודיץ' לבעוט פנימה אחרי מסירה של סרג'ן גראהובאץ'. 0:1 לבוראץ.

דקה 35 - עמאשה בפעולה טובה באגף הימני הצליח להכניס כדור למרכז, אבל את יניב קטן הקדים השוער של בוראץ.

דקה 39 - אלישע לוי לא ממתין להפסקה כדי לערוך חילוף ראשון במשחק ומחליט להכניס את ולדימיר דבאלישווילי על חשבונו של גוסטבו בוקולי.

דקה 41 - עוד חור בהגנה כמעט ועלה לירוקים ביוקר, כשטואטחה לא חזר בזמן ואיפשר את הבעיטה של בוריסלאב מיקיץ', אבל דוידוביץ' היה ערני ועצר.

דקה 45 - גול! קרן קצרה של הירוקים הניבה הכנסת כדור מצוינת של טואטחה היישר אל רגל שמאל של עמאשה, שכבש את שערו הרשמי הראשון אצל הירוקים. 1:1.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מחצית שנייה

דקה 46 - הזדמנות כפולה של הירוקים לפתוח בצורה חלומית את המחצית השנייה אחרי שפיליאבסקי הגביה משמאל אל מרכז הרחבה, דבאלישווילי נגח רע מאוד וגם קטן שהיה פנוי לא הצליח להמשיך עם הרגל.

דקה 51 - עוד הזדמנות מצוינת כשעמאשה הכניס כדור למרכז, והבוסנים שניסו להרחיק כמעט ספגו שער עצמי.

דקה 52 - שיתוף הפעולה בין דבאלישווילי לעמאשה נמשך כשהגאורגי הכניס מצוין לחלוץ שכבר הבקיע, אבל הבעיטה שלו מתוך הרחבה הלכה החוצה.

דקה 61 - יניב קטן נכנע לעומס שלו על הגב ואחרי שהודיע כי אם יחוש טוב, הוא יעלה לשחק, הוא ביקש להתחלף ואיפשר לדלה ימפולסקי לערוך הופעת בכורה בירוק.

דקה 71 - גול! עמאשה קונה את עולמו עם שער שני אחרי שימפולסקי הרים כדור חופשי וניצל את העובדה שלא היה מכוסה כדי לנגוח מקרוב פנימה ולקבוע 1:2 למכבי חיפה.

דקה 72 - גול! גולסה הכניס כדור מצוין לימפולסקי, שנכנס בין שני שחקני ההגנה של הבוסנים והמשיך בעיטה ברגל שמאל לפינה הימנית של בוראץ. 1:3 למכבי חיפה.

דקה 73 - גול! הקרנבל בקרית אליעזר נמשך כשמשומר העביר לגולסה, שהשאיר עם העקב לעמאשה, והחלוץ שהגיע מקרית שמונה בעט מצוין מקצה הרחבה וקבע 1:4 למכבי חיפה.

דקה 78 - דבאלישווילי קיווה להיכנס לרשימת הכובשים אחרי שקיבל מצוין משלומי אזולאי, אבל החלוץ הגאורגי בעט מעל השער.

דקה 80 - גול! סיידו יאיא השאיר כדור לאייל גולסה, שהטעה את בוריס רספודיץ' וסיים עם בעיטה מצוינת לשער. 1:5 למכבי חיפה.

דקה 90 - עמאשה ניסה לכבוש את הרביעי, אבל ההגנה הבוסנית הרחיקה עד לדבאלישווילי, ששוב פספס הזדמנות לכבוש שער ראשון העונה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, יוריצה בוליאט, אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה, סיידו יא יא, גוסטבו בוקולי (ולדימיר דבאלישווילי 39), עידן ורד (שלומי אזולאי 66), אייל גולסה, יניב קטן (דלה ימפולסקי 61), ויאם עמאשה.

הרכב בוראץ: אסמיר אבדוקיץ', בוריס רספודיץ', דרגוסלאב סטאקיץ', בויאן מרקוביץ' (בויאן פטריץ' 69), דראשקו זאריץ', סשה קובאצ'ביץ', ברניסלאב קרוניץ', מילאן סטופאר, סרג'ן גראהובאץ' (דושקו סקאן 64), בוריסלאב מיקיץ', דושקו סטאייץ' (נמניה וידאקוביץ' 80).

שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
ביום שישי הם יידעו את מי הם כנראה פוגשים בסיבוב השלישי. שחקני מכבי חיפה חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully