וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: נבחרת העתודה לנשים הפסידה ליוון

הנבחרת של עדני דגן עלתה לרבע גמר אליפות אירופה למרות ההפסד 60:48. הדר גוטין שוב הובילה עם 17 נקודות

נבחרת העתודה לנשים של ישראל הפסידה הערב (שלישי) לנבחרת יוון 60:48 במשחקה הרביעי בשלב הבתים של אליפות אירופה דרג ב' במקדוניה. הנבחרת של עדני דגן, שכבר העפילה לרבע הגמר אחרי הניצחונות על בלגיה ואסטוניה, תשחק מחר מול אוסטריה החלשה.

קלעו לישראל: הדר גוטין 17 נקודות, בר גיליניסקי 12, שירה שכט ודניאל חג'ג' 5 כל אחת, ענבר לב רון ודפנה מאהלר 3 כל אחת, ירדן גוט 2, אלואיזה כץ 1, מעין לוי שיחקה ולא קלעה.

בסיום המשחק אמר דגן: "כל זמן שעמדנו בתוכניות המשחק שלנו, הובלנו בבטחה. במחצית השנייה לא עמדנו בתוכניות ולקחנו זריקות לא טובות, בתוספת הגנה חלשה וזו התוצאה. נרים את הראש, מחר יש לנו משחק חשוב נגד האוסטריות על המקום השלישי בבית. ניצחון עליהן יביא אותנו להתמודדות בשלב הבא מול נבחרות הונגריה או פורטוגל".

נבחרת הקדטים ניצחה את רומניה במשחק הכנה

נבחרת הקדטים שיצאה לטורניר הכנה במקדוניה, גברה הערב על נבחרת רומניה בתוצאה 56:62. הנבחרת של נתי כהן, שתשתתף בעוד שבועיים באליפות אירופה לדרג ב' במקדוניה, תשחק מחר מול הנבחרת המקומית, ולאחר מכן תמשיך לטורניר הכנה נוסף ביוון.

קלעו לישראל: נאור שרון 16 נקודות, אלי שיפטון 13, דניאל ריאן 10, רועי איילון 8, איתי שגב ואור קהל 4 כל אחד, אלון ניניו 3, יוחאי צוקרמן 2. יוני דוד, אליה סרור, רגב זנזורי וסטסי קאופמן שיחקו ולא קלעו.

המאמן נתי כהן אמר אחרי המשחק: "למדנו היום שיעור מאלף שכל משחק באליפות אירופה הוא קשה, הייתה הרגשה שנבחרת רומניה לא מספיק טובה והביטחון שהיה לנו הפך להיות לחץ אצלנו כשהכדורים לא נכנסו מבחוץ לאף אחד מהקלעים. זה יצר חוסר בטחון, אבל הגדולה הייתה שלא התפרקנו ודרך ההגנה והביחד לא נתנו להם לברוח. הניצחון חשוב לביטחון והתהליך בדרך. גם ביום לא טוב העוגן שלנו היה ויהיה תמיד הצד ההגנתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully