וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ארד מינץ חתם בבני השרון/הרצליה

12.7.2011 / 17:36

הסנטר היהודי-קנדי (23, 2.05), בוגר מכללת לאפייט מצטרף לקבוצה מהשרון. השחקן אמר: "נרגש ומודה על ההזדמנות"

על אף חוסר הוודאות לקראת העונה הבאה בעמדת המאמן, החלה בני השרון/הרצליה לעבוד בקצב גבוה בגזרת הישראלים, והיום (שלישי) היא ביצעה את ההחתמה הראשונה שלה לעונת 2011/12 כשצירפה את הסנטר היהודי-קנדי ג'ארד מינץ. הסנטר החזיק בהצעות ממכבי חיפה וממכבי אשדוד במהלך הקיץ, ואף מכבי ראשון לציון הביעה בו עניין אך השחקן החליט לבסוף לחתום בשורות הקבוצה של אלדד אקוניס. מינץ יגיע לארץ בשבועות הקרובים לאחר שזומן לסגל של נבחרת העתודה לקראת האוניברסיאדה.

מינץ (2.05, 23), יליד טורונטו, הוא בן להורים קנדים. לאחר שסיים את התיכון התקבל למכללת לפאייט מליגת הפטריוט, ובשנתיים האחרונות הוביל את המכללה לגמר הטורניר של הליגה. אחרי שנה ראשונה במכללה בה לא הרשים, החל מינץ להתפתח מהשנה השנייה ובשנתיים האחרונות הראה יכולת טובה שכוללת קליעה טובה מאוד מחצי מרחק לשחקן בגודל שלו. בעונתו האחרונה בלפאייט רשם מינץ 15.8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

לגבי עמדת המאמן ניהלה היום בני השרון שיחות עם דן שמיר, שצפוי לעזוב להפועל חולון והבהירה לו כי אין בכוונת הקבוצה להשלים לו את שכרו במידה ויקבל הצעה נמוכה מהכסף שהיה אמור לקבל בשורותיה. הצדדים צפויים להגיע להסכמה בתקופה הקרובה, כשהמועמד המוביל להחלפתו של שמיר הוא עוזר המאמן של מכבי ראשון לציון בשנתיים האחרונות רועי חגי, שעבד בעבר בבני השרון.

מינץ צפוי להגיע לארץ כבר בשבוע הבא בעקבות זימון שקיבל ממאמן הנבחרת האולימפית רוני בוסני ולהצטרף לנבחרת המתכוננת למשחקי האונברסיאדה בקיץ הקרוב. ג'ארד מינץ עצמו אמר: "אני מאד נרגש ומודה על ההזדמנות לשחק במועדון כמו בני השרוןהרצליה. זה ארגון נהדר ואני מצפה בקוצר רוח להגיע כבר לישראל ולפגוש את ההנהלה, המאמנים ושאר השחקנים בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully