וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וויל ביינום תמיד דיבר על רצונו לחזור למכבי ת"א"

סוכנו של הגארד האמריקאי אישר כי האופציה לשוב להיכל נוקיה עומדת על הפרק: "נלך צעד-צעד. מכבי תמיד התייחסה אליו יפה"

בלי קשר לשביתה שמתחוללת ב-NBA, הגיע היום (שני) וויל ביינום לישראל על מנת לערוך מחנה כדורסל לנערים שיתקיים ב-7-9 לאוגוסט. בימים האחרונים החלו לצוץ שמועות לפיהן רכז מכבי תל אביב לשעבר עשוי לשוב להיכל נוקיה בעונה הקרובה לאור סכסוך העבודה המתמשך בין ארגון השחקנים וליגת ה-NBA, שעלול להימשך מספר חודשים. הערב, בהתייחסות ראשונה לנושא, אישר סוכנו של השחקן מארק ברטלסטיין כי אכן מדובר בתרחיש אפשרי.

"נהיה חייבים להסתכל על כל האופציות", הודה הסוכן האמריקאי. "וויל מאוד אהב את התקופה שלו במכבי, ואנחנו לוקחים את זה צעד צעד. שום דבר לא מחוץ לפרק. מכבי התייחסו אליו מצוין, והוא תמיד דיבר על רצונו לחזור למכבי בנקודה כזו או אחרת של הקריירה שלו. הוא ממש אוהב לשחק, זאת העבודה שלו", הוסיף הסוכן שהצליח לסדר ללקוח שלו חוזה של קרוב ל-10 מיליון דולר לשלוש עונות בדטרויט.

ביינום שיחק עבור הצהובים בעונות 2006/07 ו-2007/8, כאשר במהלך העונה השניה שלו במדים הצהובים גילה שיפור גדול ואף סייע לקבוצה להעפיל לגמר היורוליג. אוהדי מכבי תל אביב לא ממש ידעו כיצד להתייחס לגארד האתלטי, שהירבה לייצר מהלכים מדהימים לצד איבודי כדור רבים. בשלהי עונתו השניה בישראל היה מעורב בתאונת פגע וברח, ולא פעם הזכיר את התמיכה והגב שקיבל מיו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי במהלך הפרשה.

מלבד ביינום, ברטלסטיין מייצג 37 שחקני NBA פעילים, ביניהם דני גריינג'ר, דייויד לי, ג'יימס פוזי, רוני טוריאף, ג'ארד דאדלי, ניק יאנג, ברנדון ראש, ואחרים. כשנשאל על התקדים שקבע דרון וויליאמס עם הצטרפותו לבשיקטאש והסיכוי ששחקנים רבים אחרים יילכו בעקבותיו, אמר הסוכן: "לשחקנים אין ברירה אלא לבחון אופציות נוספות. אין ספק שגם אנחנו מחפשים לעשות את זה. אבל כל מקרה הוא שונה, בהתחשב בחוזה של השחקן וכמה שנים נותרו לו".

דרון וויליאמס: "עוד 15 בכירים שוקלים לעבור לחו"ל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully