וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א צפויה לאשר את ההשתתפות בליגה הבלקנית

10.7.2011 / 12:30

הנהלת האדומים תתכנס להחליט האם לחזור לשחק באירופה לראשונה מאז עונת 2005/6. טוהר חיימוביץ' עשוי לעזוב

הנהלת הפועל תל אביב תתכנס הערב (ראשון) על מנת לאשר את השתתפות הקבוצה בעונה הבאה בליגה הבלקנית. במהלך השבועיים האחרונים בדקו בהפועל תל אביב את העלויות של ההשתתפות במפעל מול ראשי הארגון, ביניהם השופט הבינלאומי לשעבר שי שטריקס, ומול איגוד הכדורסל על האפשרות עצמה להשתתף במסגרת נוספת מלבד הליגה הלאומית. ככל הנראה צפויה ההנהלה לאשר את ההשתתפות והפועל תחזור לשחק באירופה לראשונה מאז עונת 2005/6. הפועל עשויה לשחק את משחקיה ביום שישי בצהריים, במידה ולא תמצא פיתרון אחר לשעות המשחקים.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

הליגה הבלקנית, בה שוקלת להשתתף גם הפועל חולון, הוקמה בעונת 2008/9 היא אחת מהליגות האיזוריות היותר קטנות באירופה. בליגה השתתפו בשנים האחרונות קבוצות הצמרת מבולגריה, רומניה, מקדוניה ומונטנגרו, וכן קבוצות שמשחקות בליגות בבוסניה, קרואטיה וסרביה. בעונת הבכורה של המפעל זכתה רילסקי ספורטיסט הבולגרית, ואחריה זכו בתואר גם לבסקי סופיה הבולגרית וקדווארצ'י ממקדוניה.

בינתיים בהפועל תל אביב ממשיכים לנסות ולבנות את הסגל לקראת העונה הבאה, כשעד כה חתומים בקבוצה בר טימור, אבירם זליקוביץ' ומתן נאור. טוהר חיימוביץ', אחד מסמלי הקבוצה שעלה איתה מליגה ב' עד כמעט לליגת העל, מבוקש על ידי עירוני נס ציונה, העולה החדשה לליגה הלאומית, ועשוי לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully