וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: פורסם הסגל להכנות לאליפות אירופה

9.7.2011 / 20:34

אין הרבה הפתעות בסגל לקראת טורנירי ההכנה ליורובאסקט, קוז'יקרו ומשה מזרחי בחוץ. שיבק: "כולם חייבים להיות במיטבם"

מאמן נבחרת ישראל, אריק שיבק, פירסם הערב ( שבת) את סגל הנבחרת שיפתח באימונים לקראת קמפיין אליפות אירופה, שתיערך בליטא. עדיין לא מדובר בסגל הסופי למשחקים, אלא רק בשחקנים שיפתחו את האימונים ב-20 ביולי. במהלך הכנותיה, תקיים הנבחרת שלושה טורנירים.

הטורניר הראשון ייערך בין ה-5-7 באוגוסט בקפריסין (אפשרות שיועבר לבולגריה), טורניר שבו תשתתפנה נבחרות פולין, בולגריה ויוון. טורניר ההכנה השני יתקיים ב-11-17 באוגוסט בהולנד, שם תפגוש ישראל את הנבחרת המקומית, מכללת וינלובה ונבחרת גאורגיה. כשבנוסף, תקיים ישראל משחק מול האחרונה בביתה. טורניר ההכנה השלישי ייערך בישראל בין 22-24 באוגוסט, ובו ישתתפו פולין ורוסיה של דיוויד בלאט.

להלן רשימת המוזמנים למחנה האימונים של הנבחרת לקראת אליפות אירופה בליטא 2011: יובל נעימי (הפועל ירושלים), גל מקל (בנטון טרביזו), יוגב אוחיון (הפועל ירושלים), אפיק ניסים (נימבורק), מורן רוט (הפועל חולון), הקפטן טל בורשטיין (מכבי תל אביב), יותם הלפרין (מכבי תל אביב, בכפוף לקבלת אישור), רביב לימונד (מנורקה), עמרי כספי (קליבלנד קבאלירס), גיא פניני (מכבי תל אביב), ליאור אליהו (מכבי תל אביב), אורי קוקיה (הפועל ירושלים), אלישי כדיר (הפועל ירושלים), דיוויד בלו (מכבי תל אביב), יניב גרין (מכבי תל אביב), ניר כהן (הפועל חולון), רוברט רות'בארט (מכבי חיפה).

מאמן נבחרת ישראל, אריק שיבק, אמר עם פרסום הסגל: "ניסינו לשמר את הסגל של השנה שעברה. אנחנו שמחים שכל השחקנים אשר הופיעו בשנה שעברה, יופיעו גם השנה. כמובן שהוספנו מספר שחקנים שבלטו בעונה הנוכחית. אנחנו מדינה בה המשקל הסגולי של כל שחקן בנבחרת הוא גדול. אנחנו לא מדינה כמו מדינות אקס יוגוסלביה וברית המועצות המשופעים בשחקנים רבים, מה שהופך את הכדורסל שלהם לעמוק יותר ממה שיש לנו. לכן כל שחקני הנבחרת צריכים וחייבים להיות במיטבם כדי שנצליח במשימה הקשה העומדת לפנינו. כל שחקן ברשימה הוא מרכיב לחשוב בהצלחה שלנו".

השם הבולט ביותר בהיעדרו מהסגל הרחק של שיבק הוא זה של עידו קוז'יקרו, חבר קבוע במדים הכחולים-לבנים בשנים האחרונות. שחקנים נוספים שנותרו בחוץ הם דרור חג'ג', שרון ששון, משה מזרחי, ניצן חנוכי ודגן יבזורי.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

שחקני ה-NBA יבוטחו ויששתפו באליפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully