וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2011: קוסטה ריקה ניצחה 0:2 את בוליביה

הניצחון דחק את ארגנטינה למקום ה-3, מרטינס (59) וקמפבל (72) כבשו. אריאס הדף פנדל, נבחרתו סיימה עם תשעה שחקנים

בזמן שנבחרת ארגנטינה המארחת מגמגמת, נראה שקוסטה ריקה הגיעה לעבודה. הלילה (בין חמישי לשישי) הנבחרת עשתה צעד משמעותי לעבר רבע הגמר אחרי שניצחה 0:2 את בוליביה, ובדרך גם דחקה את הבחורים של סרחיו באטיסטה למקום השלישי בבית א' וסיבכה אותם עוד יותר. קולומביה היא זו שמוליכה את הבית עם ארבע נקודות, נקודה יותר מקוסטה ריקה.

כל חדשות קופה אמריקה 2011

ג'ואל קמפבל שחקן נבחרת קוסטה ריקה. Fernando Llano, AP
סחט אדום וכבש תוך שלוש דקות. קמפבל/AP, Fernando Llano

הבחורים הצעירים של ריקרדו לה וולפה לא הצליחו לכבוש במחצית הראשונה, אבל במהלך המחצית השנייה הורחקו שני שחקנים של בוליביה, שאיפשרו לקוסטה ריקה לשלוט בשדה ולהשיג את הניצחון החשוב. בדקה ה-59 אלן גבארה בעט מול קרלוס אריאס, שוערה של מכבי נתניה בעונה שעברה, שהצליח להדוף, אבל לא למנוע מהחלוץ מקוסטה ריקה חוסה מרטינס לכבוש.

בדקה ה-72 רונאלדו ריברו נגע בכדור בידו ברחבה ונשלח החוצה, כאשר גבארה יכול היה להכפיל את התוצאה וזכה לכדור עונשין מ-11 מטרים. אריאס הדף את הבעיטה ואת הניסיון השני של החלוץ. לא חלפו ארבע דקות, ובוליביה נותרה בתשעה שחקנים אחרי שוולטר פלורס ראה אדום נוסף אחרי עבירה שביצע על ג'ואל קמפבל, שאף הוזכר לאחרונה כמועמד למכבי חיפה. החלוץ גם התכבד לכבוש את השער השני בדקה ה-79 וסגר את סיפור המשחק.

במחזור האחרון של הבית קוסטה ריקה תפגוש את ארגנטינה וניצחון שלה כמובן שיעלה אותה לרבע הגמר, כשגם תיקו עשוי להספיק לה. במשחק המקביל ייפגשו קולומוביה ובוליביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully