וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור חתם בהפועל תל אביב לשלוש שנים

8.7.2011 / 0:52

שחקן נבחרת העתודה העדיף את הקבוצה של אדלשטיין על פני הצעות מליגת העל. גם אבירם זליקוביץ' חתם לשלוש שנים

הפועל תל אביב בעידן ארז אדלשטיין ביצעו הערב (חמישי) שתי החתמות משמעותיות ראשונות כשהחתימו לשלוש עונות את הצעירים בר טימור, שחקנה של קרית טבעון בעונה שעברה, ואבירם זליקוביץ' מכפר סבא. החתמתו של טימור, שחקן נבחרת העתודה נחשבת להישג גדול עבור האדומים, שכן בשחקן חשקו קבוצות מליגת העל, כמו מכבי ראשון לציון וגלבוע/גליל, אך הוא העדיף להתפתח תחת אדלשטיין.

אורי שלף, המנהל המקצועי של הפועל תל אביב אמר לאחר ההחתמה של הצעירים: "הערב החתמנו שניים מהשחקנים הצעירים הטובים בישראל. החתמתם לשלוש שנים מעידה על כוונתנו להצעיר את הקבוצה ולבנות סגל שיוכל להביא אותנו לליגת העל ולהתבסס בה".

טימור (19, 1.91), עבר בינתיים את כל נבחרות ישראל הצעירות וכעת הוא מסומן כשחקן המוביל בנבחרת העתודה של גיא גודס. לפני שנתיים, בעודו תלמיד בכיתה י"ב, שיחק בליגה הלאומית בהפועל חיפה, בדיוק כמו גודס בשעתו, ורשם 6.8 נקודות ו-2.1 אסיסטים ב-16.2 דקות בממוצע למשחק. בעונה שעברה עבר לקבוצת הבת של מכבי חיפה, בה שיחק בגיל נוער, הפועל קרית טבעון, והשתדרג ל-11.9 נקודות ו-4.7 אסיסטים ב-30 דקות בממוצע למשחק.

זליקוביץ' (22, 1.91) פרץ לתודעה במדי קבוצת התיכונים של אחד העם פתח תקווה ואף שיחק במדי מכבי פתח תקווה בליגה הארצית. את העונות האחרונות העביר במדי הפועל כפר סבא/כוכב יאיר כשבעונה האחרונה רושם 15.3 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully