וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב שובצה עם ריאל מדריד

7.7.2011 / 13:00

הצהובים שובצו לבית ג’ גם עם פרטיזן בלגרד, אפס פילזן, מילאנו ויריבה מהמוקדמות. תחילת המשחקים: ב-17 באוקטובר

אחרי שהעונה האירופית האחרונה הייתה מופלאה מבחינתם, אך הסתיימה עם טעם חמוץ בהפסד לפנאתינייקוס בגמר המפעל, מכבי תל אביב שובצה היום (חמישי) בשלב הבתים של היורוליג. יחד עמה שובצו בבית ג' גם ריאל מדריד, אותה הביסה מכבי בחצי גמר הפיינל פור בעונה האחרונה. הספרדים, שנעצרו בחצי גמר הפלייאוף בספרד, נחשבים לאחת היריבות הקשות ביותר שהם היו יכולים לקבל.

יורוליג בוואלה! ספורט

פניני: "בית מעניין עם קבוצות ברמה גבוהה"

הכירו את היריבות של מכבי תל אביב ביורוליג

מלבד ריאל, תשחק עם מכבי תל אביב, ששובצה מדרג ב' של המפעל, גם פרטיזן בלגרד, יריבה מוכרת לצהובים בשנתיים האחרונות. את הבית משלימות אפס פילזן הטורקית (מדרג ד'), מילאנו האיטלקית (דרג ה') ויריבה שתעפיל מהמוקדמות (דרג ו').

פרטיזן, כאמור, מוכרת מאוד למכבי. כזכור, לפני שנתיים, עת עמד פיני גרשון על הקווים, ניצחה פרטיזן את הצהובים ברבע גמר בשלב ההצלבה ועלתה על חשבונם לפיינל פור. גם אשתקד פגשה מכבי את הקבוצה מבלגרד בשלב המוקדם, אך אז המלאכה הייתה קלה הרבה יותר, וקבוצתו של דיוויד בלאט ניצחה פעמיים.

הצהובים יפתחו את המשחקים שלהם ב-20 לאוקטובר, אז יצאו למילאנו למשחק חוץ מול האיטלקים. לאחר מכן יגיעו למשחק בית מול פרטיזן, כשאת ריאל מדריד תפגוש מכבי אחרי ארבעה משחקים, ב-17 לנובמבר, ביד אליהו. ב-22 לדצמבר יסגרו הצהובים את הסיבוב הראשון במשחק חוץ מול היריבה שתעלה מהמוקדמות.

בית מעניין נוסף כולל את אולימפיאקוס, שמתחילה לרדת מנכסיה בעקבות המשבר הכלכלי ביוון, ושובצה יחד עם קאחה לבוראל, שזכתה באליפות ספרד ב-2010. פאו שובצה בבית ב' יחד עם צסק"א מוסקבה, שהודחה בשלב המוקדם של היורוליג בעונה שעברה, אבל אמורה לשוב לקדמת הבמה העונה. בבית ד' שובצה אלופת ספרד, ברצלונה, עם סיינה האיטלקית.

24 קבוצות תשתתפנה ביורוליג בעונה הבאה - 22 מהן כבר העפילו ישירות לשלב הבתים, ושתיים נוספות תקבענה במשחקי המוקדמות שייערכו בעוד מספר שבועות. הסיבוב הראשון יחל ב-17 באוקטובר ויסתיים ב-22 בדצמבר. הפיינל פור יתקיים השנה באיסטנבול, טורקיה, ויתקיים בין ה-11 ל-13 במאי.

ההגרלה המלאה

בית א': אולימפיאקוס, קאחה לבוראל, פנרבחצ'ה-אולקר, בילבאו, קאנטו, נאנסי.

בית ב': פנאתינייקוס, צסק"א מוסקבה, מלאגה, ז'לגיריס קובנה, באמברג, KK זאגרב.

בית ג': ריאל מדריד, מכבי תל אביב, פרטיזן בלגרד, אפס פילזן, מילאנו, יריבה מהמוקדמות.

בית ד': ברצלונה, סיינה, קאזאן, פרוקום גדיניה, לובליאנה, יריבה מהמוקדמות.

לוח המשחקים של מכבי ת"א

20.10 - ארמני מילאנו (חוץ)
27.10 - פרטיזן בלגרד (בית)
03.11 - מוקדמות א' (בית)
10.11 - אפס איסטנבול (חוץ)
17.11 - ריאל מדריד (בית)
24.11 - ארמני מילאנו (בית)
01.12 - פרטיזן בלגרד (חוץ)
08.12 - ריאל מדריד (חוץ)
15.12 - אפס איסטנבול בית)
22.12 - מוקדמות א' (חוץ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully