וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון: לני רקנאטי בדרך החוצה

28.6.2011 / 15:06

הבעלים יצא לא מרוצה מהפגישה בעיריית רעננה: "כבר אמרתי שאם יהיה קיצוץ, אעזוב". המשמעות: סוף הקבוצה מתקרב

יו"ר בני השרון אלדד אקוניס והבעלים לני רקנאטי, נועדו היום (שלישי) עם ראש עיריית רעננה נחום חופרי לגבי תקצוב הקבוצה על ידי העירייה בעונה הבאה ולמרות שסירבו לפרט על הפרטים עליהם דובר בפגישה, התגובות שלהם אמרו הכל ונראה שחופרי הודיע שהוא מקצץ בתקציב. אקוניס ורקנאטי צפויים לעדכן את ראש עיריית הרצליה, יעל גרמן, בהתפתחויות, ולאחר מכן להודיע על הצעדים שייקחו.

על פי המסתמן, רקנאטי יודיע בקרב על עזיבת בני השרון והמשמעות של צעד כזה היא סיום דרכה של הקבוצה. אם רקנאטי אכן יודיע על עזיבה, מעל עתידה של הקבוצה יתנוסס סימן שאלה גדול, בוודאי בכל הנוגע ליכולת שלה להתמודד בליגת העל. אפשרות קלושה יותר היא נטישת ההסכם עם עיריית רעננה וחבירה למועצה מקומית אחרת באזור.

על פי הסכמים שנחתמו לפני מספר שנים, אמורה עיריית רעננה להעביר סכום של כ-1.75 מיליון שקל לעונה, סכום זהה לסכום אותו מעבירים עיריית הרצליה ורקנאטי עצמו. יחד עם זאת, בתקופה האחרונה נשמעו קולות מכיוון העירייה כי בכוונתם לקצץ בתקציב בצורה משמעותית, דבר שלא מקובל על ידי ראשי הקבוצה.

"באתי לשמוע, שמעתי, נשקול את העניין ונכנס מסיבת עיתונאים על המשך דרכינו", אמר רקנאטי, "אמרתי קודם ואני לא מסתיר את זה - אם העירייה מקצצת, אני בחוץ. תהיה מסיבת עיתונאים ונודיע מה אנחנו הולכים לעשות".

אקוניס נשמע נחרץ יותר: "לני יקבל את ההחלטות שלו. אני לא רוצה להגיד יותר מדי, אבל אני יכול להגיד כרגע שאנחנו אוהבים את האוהדים ועשינו הכל כדי שהם ייהנו. כל הכדורסל הישראלי נהנה מבני השרון. לגבי העתיד אין לי הרבה מה להגיד. כבר אי אפשר להביא אנשים כמו לני רקנאטי לכדורסל הישראלי להביא ואם החליטו לוותר עליו, אני כבר לא מבין כלום".

מעיריית רעננה נמסר מאוחר יותר בתגובה: "בפגישה שהתקיימה סקר ראש העיר את החלטת מועצת העיר שהתקיימה לפני מספר חודשים, לקראת אישור תקציב 2011, לקצץ בתקציב שמעבירה העירייה לכל קבוצות הספורט ההישגי בעיר. ראש העיר הסביר כי למרות הקיצוץ לכל הקבוצות הוא ביקש את אישור המועצה שלא לבצע את הקיצוץ בשנת 2011 כיוון שהקבוצות החלו את עונת המשחקים בטרם קיבלו הודעה על הקיצוץ. ראש העיר הביא לידיעת לני רקאנטי כי לגבי תקציב 2012 נראה על פניו כי מועצת העיר וועדת התמיכות תאמצנה את ההחלטה המקורית, בדבר קיצוץ בתמיכה בקבוצות הספורט ההישגי בעיר, כולל קבוצת בני השרון. השיחה בין ראש העיר למר רקנאטי התנהלה באווירה ידידותית ונעימה. שני הצדדים הסכימו ביניהם כי ימשיכו לקיים שיחות לגבי המשך משחקי קבוצת בני השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully