וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.6

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* אשלי יאנג, כוכב אסטון וילה ונבחרת אנגליה, נמכר למנצ'סטר יונייטד תמורת 16 מיליון ליש"ט וחתם על חוזה לחמש שנים אצל האלופה.

* השוער סקוט קארסון, פעם התקווה הגדולה של אנגליה, נפרד מווסט ברומיץ' בגיל 26 ועבר לבורסאספור הטורקית, אצלה חתם לשלוש שנים.

* אדריאן מוטו בן ה-32 עזב את פיורנטינה אחרי חמש שנים וחתם לשנתיים בצ'זנה עם אופציה לשנה שלישית. "אני לא יכול לחכות להתחיל את ההרפתקה עם צ'זנה", אמר החלוץ הרומני.

* מזל טוב לנאפולי, שביצעה רכשה ראשון בחלון ההעברות וצירפה לשורותיה את הקשר מרקו דונאדל, שגם הוא, כמו מוטו, עזב את פיורנטינה וחתם לארבע שנים בסן פאולו.

* אחרי שאחיו חמיט קיבל הצעה חלומית ועבר לריאל מדריד, גם חליל אלטינטופ בן ה-28 עזב את גרמניה, אך לטובת טרבזונספור הטורקית. החלוץ חתם לשלוש שנים אחרי תקופה לא מוצלחת בפרנקפורט.

* בלם נבחרת מקסיקו, הקטור מורנו, נרכש על ידי אספניול תמורת 4 מיליון יורו וחתם לחמש שנים. מורנו בן ה-23 שיחק באלקמאר ההולנדית מאז 2008.

* ספורטינג חיחון הודיעה רשמית על החתמתו של אוסקר טרחו ממאיורקה, אותו החתימה על חוזה לארבע שנים. טרחו בן ה-23 החל את הקריירה בבוקה ג'וניורס ועבר לקבוצה מהאי הספרדי ב-2007.

* עוד שחקן שנפרד ממאיורקה הוא המגן איוזה, שירד לליגה השנייה וחתם בדפורטיבו לה קורוניה.

* טולוז הצרפתית ביצעה את הרכש הראשון שלה לקיץ, כשהחתימה את המגן פאבל נינקוב, שהצטרף אליה מהכוכב האדום בלגרד, עד 2015. "אני אוהב את המועדון הזה", אמר נינקוב.

* אלופת צרפת ליל מצאה מחליף לבלם אדי ראמי שעבר לוולנסיה, כשהחתימה את המונטנגרי מרקו באסה מלוקומוטיב מוסקבה לארבע שנים.

* ראן שמה ידה על אחד הקשרים הטובים בצרפת, כשהחתימה את ז'וליאן פרה (29) מנאנסי על חוזה לשלוש שנים.

* אחרי שחוזהו של אלברטו לופו, בלמה של לה קורוניה, הסתיים הוא חתם לשלוש שנים בחטאפה.

* קטאניה החתימה את הקשר האיטלקי ההתקפי פרנצ'סקו לודי (27).

שמועות

* אסטון וילה הודיעה לקשר סטיוארט דאונינג שהוא רשאי לעזוב את המועדון, ונראה שהוא מתקרב לליברפול, כאשר 19 מיליון ליש"ט יספיקו לווילה כדי לחתום על טופס ההעברה.

* לפי פרסומים בתקשורת הספרדית, ברצלונה מתכננת להגיש לצ'לסי הצעה בגובה 27 מיליון יורו במטרה לרכוש את דויד לואיז, הבלם הברזילאי שהגיע אליה רק בינואר האחרון מבנפיקה.

* יורגן קלופ ובורוסיה דורטמונד שמו עין על ניקלאס בנדטנר, חלוצה הדני של ארסנל, ומתכננים לנסות ולרכוש אותו תמורת 13 מיליון יורו.

* ביובנטוס מעוניינים לעבות את מרכז ההגנה כאשר הג'נרל מנג'ר של המועדון מנסה להחתים את דוידה אסטורי, בלמה של קליארי.

* האם סרחיו ראמוס בדרך לאינטר? בספרד ובברזיל מדווחים על עסקה שנרקמת בין ריאל מדריד לנראזורי שלפיה הבלם יעבור לאינטר תמורת מייקון שיעשה את הדרך ההפוכה.

* גאל קלישי מעוניין לעבור לליברפול אחרי שהשיחות שלו עם ארסנל על חוזה חדש הושהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully