וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשד שחצור וסיני היטו משחקים ושילמו לשופט"

21.6.2011 / 12:50

ביהמ"ש האריך ב-5 ימים את מעצרם של חברי הנהלת הפועל פ”ת, גל חצור ותומר סיני: "חשד שהם קשורים לעולם ההימורים"

ברני ארדוב

צילום: קובי אליהו
עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט השלום בראשון לציון החליט היום (שלישי) להאריך בחמישה ימים את מעצרם של תומר סיני וגל חצור, חברי הנהלת הפועל פתח תקוה.

במסגרת הפרשה, שמכונה על ידי המשטרה "הכדור המרכזי", נחקרים השניים בנוגע להטיית משחקים, מתן שוחד לשופטים, חוזים כפולים וקשירת קשר. חבר ההנהלה דני לוי, שנחקר אמש שוחרר, ימשיך לשהות במעצר בית. חוקרי המשטרה טוענים שזו רק ההתחלה, וש"צפויים מעצרים נוספים בפרשה".

גל חצור פרץ בבכי

נציג המשטרה אמר בבקשה להארכת המעצר של גל חצור: "יש לנו ראיות שהוא עשוי לשבש הליכי חקירה. גל חצור קשר קשר עם לפחות חמישה אנשים לביצוע עבירות. אנחנו חושדים שהוא שילם לאנשים כדי שיטו משחקים. אנחנו לא יודעים כרגע באילו משחקים ובאילו אנשים מדובר, אבל מדובר גם בשופטים. יש חשד לגבי שופט ספציפי".

פרקליטו של חצור, אבי חימי, טען כי "לחצור מעולם לא היה קשר לעולם ההימורים", אך נציג המשטרה טען: "יש לנו אינדיקציה כללית שכן".

עוד אמר נציגו של חצור למשטרה: "ראש היחידה שלכם אמר לחשוד שגל חצור בכלל לא מעניין אותו, ושדרכו הוא רוצה להגיע לאנשים אחרים. במשטרה יודעים שהוא לא בנוי למעצר, ועושים את זה בכוונה כדי לשבור אותו".

גל חצור פרץ בבכי, ואמר לשופטת איטה נחמן: "שופכים את דמי. פסיק מהדברים לא קשור אליי. זה שטויות במיץ עגבניות. רוצים להשפיל אותי ולרמוס את כבודי". למרות זאת, השופטת קבעה שראוי להשאיר את גל חצור במעצר מאחר ששחרורו עלול לגרום לשיבוש הליכים, והאריכה את מעצרו בחמישה ימים, על אף שהמשטרה דרשה להאריכו בעשרה ימים.

גם מעצרו של סיני הוארך

גם בדיון להארכת המעצר של תומר סיני אמר נציג המשטרה כי "החשד העיקרי הוא מתן שוחד לשופטים ולגורמים נוספים במשחקי ליגה ובמשחקי אימון". כשנשאל נציג המשטרה האם השופט החשוד בקבלת השוחד נחקר, ענה כי "הוא לא נמצא בארץ כרגע, ולכן לא ניתן לחקור אותו".

עוד הוסיף נציג המשטרה כי שחקן נוסף חשוד בחשדות הללו, וגם הוא יזומן בקרוב לחקירה.

עורך דינו של סיני התעקש כי "מרשי שיתף פעולה, ונאמר לו שהוא ישוחרר אם ישתף פעולה", אך נציג המשטרה הכחיש זאת בכל תוקף: "הדברים לא נכונים, לא נאמר לו דבר כזה".

השופטת הגיבה לבקשת המשטרה באותה צורה, והאריכה את המעצר של סיני בחמישה ימים (ולא בעשרה, כפי שדרשה המשטרה). "ראוי לאפשר את המשך החקירה, ושוכנעתי בכך", אמרה השופטת.

ההתאחדות: "נמתין עד לקבלת ממצאי החקירה"

כזכור, גם "ויצמן-יער", חברת החקירות שעובדת עם ההתאחדות לכדורגל, פתחה לאחרונה בחקירה בנוגע לחוזים כפולים בהפועל פתח תקוה. חצור נחקר בעבר על העברת כספים מחשבון הקבוצה לחשבון פרטי.

ההתאחדות לכדורגל הגיבה היום לפרשה. "ההתאחדות לכדורגל עוקבת באופן רציף אחר החקירה בעניינה של הפועל פתח תקוה, בעליה ומנהליה", נמסר מההתאחדות, "אנו מתעדכנים הן באמצעות משרד החקירות ויצמן יער ופועלים גם לקבלת מידע על ידי גורמי אכיפת החוק המוסמכים לכך. במקרים בהם מדובר בחשדות לעבירות פליליות, מחויבת ההתאחדות להמתין עד לקבלת ממצאי החקירה הסופיים ומיצוי ההליכים בטרם תוכל לפעול".

עדכון ראשון: 11:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully