וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל מחוץ לאליפות אירופה בכדורסל נשים

נבחרת הנשים הובסה על ידי בריטניה 74:51 וסיימה את דרכה במקום אחרון בבית ב' עם הפסד 20 ברציפות. צפו בתקציר

אורי לנץ

התקציר באדיבות ערוץ 1

WWW.IBA.ORG.IL

הפעם זה צריך היה לקרות. נבחרת כדורסל הנשים של ישראל פגשה היום (שני) את נבחרת בריטניה - יריבה שבדיוק כמוה עד עכשיו, קלעה מעט, איבדה הרבה, ולא היוותה יריב לצ'כיה ולבלארוס - נבחרת שאלי רבי והשחקניות שלו היו יכולים ואולי גם צריכים לנצח. אלא שהנייר עליו נכתב שהמשחק הזה אמור להיות שקול, נזרק לפח. ישראל הובסה 74:51 ולמעשה הפסידה בפעם ה-20 ברציפות באליפויות אירופה והיא עדיין ללא ניצחון מאז 1991.

השחקניות בלבן אמנם היו במשחק ברבע הראשון, שבסיומו הן פיגרו 13:11, אבל ברבע השני הן פשוט אבדו. הבריטיות השתלטו על הפרקט, קלעו, לקחו ריבאונדים והפכו את היתרון שלהן לדו ספרתי. אחרי שקלעה 42.5 נקודות למשחק בשני משחקי הפתיחה, בריטניה נהנתה מהיריבה הישראלית והגיעה למספר הזה כבר בפתיחת הרבע השלישי.

בדקות הבאות היתרון תפח ל-20 נקודות ויותר, הבריטיות לא גילו רחמים והמשחק הפך במהרה לגארבג' טיים. ישראל סיימה את האליפות עם שלושה הפסדים משלושה משחקים ולמרות עונה יפה של כדורסל הנשים בישראל שהתבטאה בזכייה אירופאית של אליצור רמלה, קיבלנו הוכחה שהרמה של כדורסל הנשים הישראלי עדיין רחוק מהטופ.

לירון כהן שחקנית נבחרת ישראל. אורי לנץ
הנבחרת לא היוותה יריב גם לבריטניה. לירון כהן/אורי לנץ

רבע 1

כיאה לשתי נבחרות שהציגו עד עכשיו כדורסל חלש, איטי ומפוזר, ישראל ובריטניה סיפקו 10 דקות ראשונות מרובות בהחטאות ופזרנות. שי דורון דווקא היטיבה לשחק, אבל הנקודות שלה לא עזרו לישראל להימנע מפיגור 13:11 בסיום הרבע.

רבע 2

אחרי שנראו מגששות באפלה ברבע הראשון, הבריטיות עלו לרבע השני מפוקסות וכשהן יודעות מה הן רוצות מעצמן. בעזרת ריצת 0:10 הן טיפסו ליתרון של 12 נקודות ובהמשך הגדילו אותו ל-15:33, כששלשה של לירון כהן עם הירידה למחצית קובעת 24:37 לבריטניה.

קלעו לישראל: שי דורון 15, לירון כהן 11, ליעד סואץ קרני 7, לייני סלווין 6, קטיה לויצקי 5, מיכל אפשטיין, מירב דורי וקטיה אברמזון 2 כ"א, נעמה שפיר 1.

הרבו לקלוע לבריטניה: ג'ואנה לידהאם 18, נטלי סטאפורד 16, קימברלי באטלר 14 ו-8 ריבאונדים.

רבע 3

ישראל הצליחה להוריד את המינוס ל-12 באמצע הרבע השלישי, אבל ספגה מיד 5 נקודות רצופות ובהמשך נקלעה לפיגור 52:32, כשהמשחק הופך להיות סגור וחתום בצורה סופית ובסיום הרבע 37:54 לבריטיות.

רבע 4

10 הדקות האחרונות התקיימו לפרוטוקול בלבד. ישראל שיפרה קצת את מאזן הסלים, בריטניה המשיכה לקלוע באין מפריע ובסיום חגגה עלייה לשלב הבא, בעוד ישראל מסיימת את דרכה.

קלעו לישראל: שי דורון 15, לירון כהן 11, ליעד סואץ קרני 7, לייני סלווין 6, קטיה לויצקי 5, מיכל אפשטיין, מירב דורי וקטיה אברמזון 2 כ"א, נעמה שפיר 1.

הרבו לקלוע לבריטניה: ג'ואנה לידהאם 18, נטלי סטאפורד 16, קימברלי באטלר 14 ו-8 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully