וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל' אירופה: נבחרת הנשים במשחק הישרדות מול בריטניה

20.6.2011 / 0:41

אחרי ההפסד של הבריטיות לצ'כיה (60:45), יספיק ניצחון של ישראל במשחק האחרון (16:00, ערוץ 1) כדי להעפיל שלב

נבחרת הנשים של ישראל תתייצב היום (שני) למשחקה האחרון בשלב הבתים הראשון באליפות אירופה כשתפגוש את נבחרת בריטניה (16:00, ערוץ 1). המנצחת של המשחק תעפיל לשלב הבתים השני, וזאת לאחר ששתי הנבחרות הפסידו את שני המשחקים הראשונים שלהם באליפות. אם ישראל תנצח היא תעלה ביחד עם צ'כיה ובלארוס לבית עם רוסיה, ליטא וטורקיה, כשהיא סוחבת איתה מאזן של שני הפסדים וללא ניצחונות. אם היא תפסיד את משחקה ה-20 ברציפות באליפויות אירופה, תשוב ישראל כבר בימים הקרובים ארצה.

הצוות המקצועי של הנבחרת צפה אתמול בהפסדה של בריטניה 60:45 לצ'כיה, וזאת לאחר התבוסה הקשה לבלארוס. המאמן אלי רבי החליט לוותר במהלך הרבע הרביעי על המשחק, ונתן ללירון כהן ושי דורון את המנוחה הנדרשת לקראת המשחק. בישראל ניסו לעודד את הבנות בכך שציינו שעל אף ההפסדים עד כה, עלייה באחוזי הקליעה יתנו לנבחרת סיכוי אמיתי לנצח את המשחק. בישראל מקווים כי כהן ודורון, שעד כה לא יציבות באליפות, יופיעו ביכולת שיא למשחק הקובע.

אלי רבי אמר לקראת המשחק: "זה המשחק החשוב ביותר של כדורסל הנשים בשנים האחרונות. לא מדובר בצ'כיה ובבלארוס, אך עדיין זו נבחרת מצוינת שאין לנו יתרונות עליה. נעשה הכול כדי להכין את הנבחרת שלנו למשחק ולנסות להעפיל שלב כדי לרשום הישג גדול נוסף לכדורסל הנשים ".

נבחרת בריטניה, שלה זאת אליפות אירופה ראשונה לאחר שהוקמה במיוחד לקראת אולימפיאדת לונדון 2012, נפגשה עם ישראל עד כה פעמיים במשחקים רשמיים, ובשני המקרים ישראל ניצחה. השחקנית הבולטות בנבחרת בריטניה היא הפורוורדית ג'ואנה לידהאם, שגם מובילה את קלעיות הנבחרת עם 9 נקודות בממוצע למשחק. בבריטניה רואים את הטורניר כחלק מההכנה לאולימפיאדה, ובתקשורת הבריטית לא מאוכזבים מהכישלון עד כה במשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully