וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור חג'ג' מועמד להפועל תל אביב

15.6.2011 / 11:42

הרכז הותיק, ששיחק בעבר שלוש עונות במדי האדומים, עשוי לחזור לאחר שמאמנו בעבר ארז אדלשטיין הצטרף למועדון

אחרי שסוגיית המאמן בהפועל תל אביב נקבעה עם החתמתו של ארז אדלשטיין לשלוש העונות הקרובות ולמרות ששאלת הליגה בה תשחק הקבוצה עדיין לא נסגרה, מנסים בקבוצה להתחיל לעבוד על בניית סגל השחקנים. אחד השחקנים שסומנו על ידי הצוות המקצועי הוא דרור חג'ג', ששיחק בקבוצה בעבר גם בליגה הלאומית וגם בליגת העל תחת ארז אדלשטיין, ובהפועל שוקלים למשוך את השחקן לשחק בקבוצה בליגה הלאומית על ידי הצעת חוזה לשנתיים. בחג'ג' מעוניינות עוד מספר קבוצות בליגת העל, ולא בטוח האם יבחר לרדת לליגה הלאומית.

חג'ג' (32, 1.78), בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, שיחק בליגות הנמוכות עד שקיבל צ'אנס בגבעת שמואל בעונת 1998/9. אחרי שלוש עונות בקבוצה, הגיע חג'ג' להפועל תל אביב ששיחקה אז בליגה הלאומית, ובשורותיה הוא שיחק שלוש עונות ואף הוביל אותה לגמר הפלייאוף. בעונת 2004/5 עבר ללובן הבלגית והפך לאחד השחקנים המשמעותיים בליגה, ובעונה לאחר מכן השתדרג לא.א.ק אתונה איתה אף שיחק ביורוליג.

בעונת 2006/7 חזר חג'ג' לישראל כשחתם על חוזה לשנתיים בהפועל ירושלים, ועימה זכה בשני גביעים. אחרי שתי העונות המצוינות, הגיע למכבי תל אביב, חתם על חוזה לשנתיים אך לא קיבל הזדמנות ולאחר עונה אחת בלבד הגיע למכבי חיפה של אבי אשכנזי. חג'ג' היה מהשחקנים המובילים בקבוצה, אך לאחר שלא העפילה לפיינל פור, הוחלט לא להמשיך איתו והוא המשיך בנדידה שלו לעירוני אשקלון, בשורותיה שיחק בעונה האחרונה. ב-30 משחקים רשם חג'ג' 8.1 נקודות, 4.5 אסיסטים ו-3.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully