וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנצ'סטר סיטי הפייבוריטית לזכות באלכסיס סאנצ'ז"

נשיא אודינזה ג'אמפאולו פוצו שינה את דעתו באשר לסיכויי ברצלונה לצרף את הצ'יליאני וקבע: "35 מיליון יורו לא יספיקו"

אחד השמות החמים בחלון ההעברות הנוכחי הוא כמובן אלכסיס סאנצ'ז, היהלום הצ'יליאני של אודינזה. החלוץ בן ה-22 צפוי לעזוב את הקבוצה האיטלקית בקיץ והוזכר כמועמד ליובנטוס, אינטר ובעיקר ברצלונה שציפתה לסגור את העסקה הזו עוד השבוע. אלא שבימים האחרונים נכנסה חזק לתמונה גם מנצ'סטר סיטי, שעל פי ראשי אודינזה היא המועמדת המובילה לזכות בכישרון.

הבעלים של אודינזה, ג'אמפאולו פוצו, אמר ל'גאזטה דלו ספורט' כי למרות ההצהרות של סאנצ'ז והמועדון בשבוע שעבר לגבי מעבר לברצלונה, המצב מבחינת המועדון שונה כרגע. "אם הוא אכן יעזוב, הייתי אומר שלסיטי יש את האחוזים הגבוהים ביותר לקלוט אותו. הכדורגל האנגלי עשיר והם יודעים להעריך כישרון צעיר. אינטר, יובנטוס, בארסה וסיטי - כולן רוצות אותו, אבל בינתיים לא קיבלנו הצעות רציניות המשקפות את ערכו של השחקן".

פוצו לא נקב במחיר אותו ירצה לקבל עבור השחקן, אך הבהיר: "35 מיליון יורו זה לא מספיק עבור סאנצ'ז. דחינו כבר הצעה כזו. דיברתי עם אלכסיס ועם סוכנו, והסברתי להם שאני לא יכול לשחרר אותו כך. אני לא יכול לתת את השחקנים שלי במתנה, ולכן אמרתי שאולי בסופו של דבר הוא ימשיך באודינזה, אבל אני יודע שיהיה מסוכן להחזיק אותו בכוח".

ההצעה הגבוהה ביותר עד כה הייתה של אינטר, אך פוצו לא שכח לעקוץ את עמיתו מאסימו מוראטי, שטען כי לנראזורי סיכויים טובים לצרף את סאנצ'ז. "הייתי אומר למוראטי לשבת למשא ומתן, אבל האמת היא שלאינטר אין שחקנים שאנחנו מעוניינים בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully