וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "לכל השחקנים יש טענות, כנראה שלא הם אשמים"

ערן זהבי המריא לפאלרמו והתייחס לקשיים שטביב מערים על שחרור שחקנים. הוסיף: "מקווה שיילך לי כמו בהפועל ת"א"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

קשר הפועל תל אביב, ערן זהבי, המריא היום (ראשון) לאיטליה, שם הוא יעבור בדיקות רפואיות בפאלרמו אחרי שכבר סיכם את תנאיו במועדון. יחד עם זאת, מה שמאפיל כרגע על העסקה היא העובדה שאחד מהבעלים של הפועל - אלי טביב - הודיע לזהבי שהוא יקבל שחרור לקבוצה האיטלקית רק אם יוותר על 100 אלף דולר שהקבוצה חייבת לו.

"לפי מה שהבנתי העסקה חתומה, אבל יש בעיה שרוצים שאני אוותר על כסף - מה שאני לא מוכן לעשות", אמר זהבי לפני ההמראה, "אני טס לעבור בדיקות ואחר כך נתפנה לדברים הללו. ברור שזה מעצבן, אבל אני לא רוצה להתעסק בזה עכשיו. היו לי שלוש שנים מאוד יפות וחבל שיש דברים כאלו שגורמים לי להרגיש לא טוב".

זהבי הוסיף על הקשיים שטביב מערים על שחרורו וכן על מכירתו של איתי שכטר לקייזסלאוטרן הגרמנית: "אם לכל השחקנים יש טענות, כנראה שלא הם אשמים. במקרה שלי, ברגע שבאים ולא רוצים לתת לך את הכסף שמגיע לך, אתה צריך לפנות לבוררות. את הכסף אני אקבל בכל מקרה, שהפועל יחליטו איך הם רוצים שזה יהיה. כרטיס השחקן שלי היה ביד וברגע שהם קנו אותו הם צריכים לשלם. בדיוק כמו שפאלרמו ישלמו להם עד השקל האחרון".

הקשר גם התפנה לדבר על השינוי העומד בפתח: "אני קצת מתרגש. לעבור לפאלרמו זה להגשים חלום מבחינתי, אבל בפעם הראשונה שאני אעלה למגרש הכל ייעלם. יש ציפיות, אבל צריך להירגע קצת. תהיה התאקלמות, יהיה קצת קשה, אבל אני מקווה לעמוד בציפיות. אני בא לשחק כדורגל, בא ליהנות ומקווה שיילך כמו בהפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully