וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: מנואל נוייר מצטרף לשורות באיירן מינכן

הבווארים הודיעו רשמית כי כל פרטי העסקה נסגרו מול שאלקה, שוער הנבחרת יחתום לחמש שנים. גם ראפיניה נרכש מגנואה

אחרי חודשים של משא ומתן ושמועות רבות, באיירן מינכן סיכמה הערב (רביעי) עם שאלקה על רכישתו של השוער המצוין מנואל נוייר. הבווארים הודיעו רשמית כי נוייר בן ה-25 סגר את תנאיו במועדון ויחתום על חוזה לחמש שנים. העברתו מוערכת בכ-18 מיליון יורו, לא כולל בונוסים. "היום הגענו עם שאלקה לסיכום על העברתו של מנואל נוייר", נמסר בהודעה. "כתוצאה מכך, נוייר יצטרף לשורות הקבוצה ב-1 ביולי".

נוייר עצמו, שמתכונן כעת עם נבחרת גרמניה למשחק מול אוסטריה ביום שישי וחתם עונה מרשימה מבחינה אישית במדי שאלקה, נשמע נרגש מסגירתה של העסקה. "אני מחכה בקוצר רוח לאתגר הגדול בבאיירן", אמר השוער. "הרבה מהקולגות שלי בנבחרת הם עכשיו חבריי לקבוצה במינכן, כך שלא מדובר בכניסה לטריטוריה לא מוכרת ואני אתאקלם בקלות".

גם יו"ר באיירן, קרל היינץ רומיניגה, בירך על המוגמר: "עם החתמתו של נוייר, באיירן מינכן שמחה על ההתקשרות לטווח ארוך עם מי שהוא לא רק השוער הראשון של נבחרת גרמניה, אלא גם אחד השוערים הטובים בעולם".

מי שיחבור לנוייר בבאיירן מינכן הוא חברו מימי שאלקה, המגן הברזילאי ראפיניה, שנרכש תמורת 5.5 מיליון יורו מגנואה האיטלקית. "אני שמח שהמעבר למינכן הושלם ושאוכל לשחק שוב בבונדסליגה", אמר המגן בן ה-25 שחתם לשלוש שנים. "עכשיו אשחק מול הקבוצות הטובות בעולם ולצד השחקנים הטובים ביותר, ואנימקווה לזכות סוף כל סוף בתארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully