וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנשים של ישראל הפסידה ליוון

הנבחרת אותה מדריך אלי רבי נוצחה בטורניר הכנה בצרפת 69:60 במשחק שהוכרע בדקות הסיום. דורון קלעה 18 נקודות

נבחרת הנשים של ישראל מתחילה להתכונן במרץ לאליפות אירופה שתערך בקיץ, ופתחה היום (שישי) את טורניר ההכנה הראשון שלה בצרפת עם הפסד ליוון 69:60. הנבחרת בהדרכתו של אלי רבי פתחה בחמישייה עם לייני סלווין, לירון כהן, שי דורון, ליעד קרני סואץ וקטיה לויצקי.

ברבע הראשון היה המשחק שקול,כאשר שי דורון הצטיינה בו ולויצקי הפגינה משחק טוב יחד עם רוח לחימה, כאשר היווניות הובילו 12:14 בסיומו, בעוד למחצית ירדו הבנות בשוויון 31:31. הרבע השלישי היה שקול והסתיים ביתרון של היווניות 45:53, ולמרות הנבחרת, שפיגרה כבר ב-12 הפרש, הצליחה להוריד לארבע (שתי דקות לסיום), זה לא הספיק אחרי ששי דורון נפגעה בעינה, יצאה לקבל טיפול וחזרה רק דקה לסיום.

דורון סיימה כקלעית המצטיינת עם 18 נקודות ושישה אסיסטים. יתר הקלעיות: ליעד קרני סואץ 12 נקודות, לייני סלווין 9 נקודות (6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים), קטיה לוויצקי 8 נקודות, נועה גנור 6 נקודות, לירון כהן 3 נקודות, קטיה אברמזון 2 נקודות, מירב דורי 2 נקודות. כמו כן, שירן צעירי ונעמי קולודני שותפו. אצל היווניות המצטיינת הייתה איוונטה מצאי, שסיימה עם 19 נקודות.

"זה היה משחק אימון ראשון וטוב כשברוב השלבים היה שקול", סיכם אלי רבי. "2-3 החלטות לא טובות שלנו בשלבי הסיום הכריעו את המשחק לטובת היווניות. במשחק היו דברים טובים וכמובן דברים שנצטרך לשפר. ביום שבת נתמודד מול נבחרתה החזקה של צרפת, אלופת אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully