וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז לא זומן למשחק בלטביה

לואיס פרננדז פירסם את הסגל למשחק החוץ ב-4 ליוני והתייחס לאי זימונו של מלך השערים: ”עצם זה שחשבתי עליו זה טוב”

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז פירסם היום (שלישי) במסיבת עיתונאים באיצטדיון רמת גן את סגל השחקנים למשחק החוץ מול לטביה במוקדמות יורו 2012. הנבחרת תצא ביום שישי הקרוב למחנה אימונים באוסטריה, שם היא תשהה שישה ימים. ביום חמישי, ה-2 ליוני, תצא הנבחרת מאוסטריה ללטביה, שם תשחק נגד הנבחרת המקומית ב-4 ליוני.

הסגל הסופי: דודו אוואט, דודו גורש, גיא חיימוב, יובל שפונגין, יואב זיו, דקל קינן, טל בן חיים, רמי גרשון, טאלב טואטחה, איציק כהן, ביברס נאתכו, ערן זהבי, אלמוג כהן, אייל גולסה, גל אלברמן, מאור מליקסון, מאור בוזגלו, טל בן חיים, תומר חמד, בן שהר, עומר דמארי, ליאור רפאלוב ויוסי בניון.

כשנשאל על הסגל הסופי אמר המאמן הלאומי: "מאז שהגעתי לישראל, ניסינו להעמיד סגל כמה שיותר רחב. בגלל זה כששמעתי ביקורת על הסגל הרחב, אני שמח שפעלתי כך, בהתחשב בפציעות הרבות שיש לנו. בונדר מושעה, ושכטר, ברדה, כיאל, ורמוט, כולם פצועים. עכשיו הייתי צריך לקחת את ההחלטות הנכונות כדי להרכיב את הסגל".

פרננדז נשאל על אי הכללתו בסגל של טוטו תמוז ואמר: "יש לנו שחקנים מוכשרים. טוטו תמוז היה ברשימה המורחבת, ועצם זה שחשבתי עליו זה טוב. אני צריך לקבל את ההחלטות, ומה שאני עושה זה רק את הדבר הכי טוב לנבחרת. תמוז הגיע רק במהלך העונה להפועל תל אביב, נכון? אם בשנה הבאה הוא יתחיל את העונה ויבקיע כפי שעשה השנה, הוא יחזור לנבחרת. אני עוקב אחריו".

על השחקנים שכן נמצאים בסגל אמר פרננדז: "יש שחקנים כמו בן שהר, שהוא חלוץ מצוין. גם תומר חמד בכושר טוב, ואני עוקב אחריו הרבה זמן. הוא מכריע הרבה משחקים. הוא היה טוב במשחקי אימון, וזה משמח אותי. אנחנו צריכים לנצל את השחקנים שנמצאים בכושר הכי טוב".

לסיום התייחס פרננדז ליחס החיובי שהוא מקבל בתקופה האחרונה בארץ ואמר: "האנשים ברחוב אומרים לי שהם מתחילים לאהוב את הנבחרת הזאת, את הרוח הקבוצתית ואת המוטיבציה שלה, וגם האוהדים מתחילים להאמין. עד עכשיו התקשורת התעסקה בעיקר בליגה, אני מאמין שעכשיו העיסוק יחזור להיות קצת בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully