וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדאו: "אין לנו זכות לחגוג"

21.5.2011 / 22:10

מאמן הפועל פתח תקוה הגיב ל-0:3 על אשקלון, ששלח את הקבוצה למבחנים. דני לוי על האוהדים: "אמא שלהם בקלקליה"

ברני ארדוב

צילום: שי מכלוף
עריכה: יותם בן-דוד

הפועל פתח תקוה יכולה בהחלט להיות גאה בעצמה. הקבוצה של גילי לנדאו אמנם לא הבטיחה את הישארותה בליגת העל, אך בהחלט עשתה את העבודה שלה עם 0:3 גדול בחוץ על הפועל אשקלון, הורידה אותה לליגה הלאומית והבטיחה לעצמה את המקום ה-14 והכרטיס למשחקי ההישרדות בשל הניצחון של בני סכנין על בית"ר ירושלים.

פתח תקוה תפגוש שם את הפועל כפר סבא לצמד מפגשים, כשהראשון יתקיים באצטדיון רמת גן ביום שלישי בשעה 19:00, בעוד השני ייערך באצטדיון לויטה בכפר סבא ביום שישי ב-17:00. גילי לנדאו אמר לשחקנים בסיום: "יש לנו עוד שתי מלחמות בשביל להישאר. עם השקט שלנו ננצח גם את כפר סבא. אני מרוצה מהדרך שבה שיחקנו עם הגב לקיר. ידעתם איך להתמודד".

צרפתי: "הצגנו כדורגל מדהים"

בתוך כך, נודע לוואלה! ספורט כי תומר סיני שוקל את עתידו בקבוצה ולא בטוח שיישאר בעונה הבאה. סיני אמר אתמול: "רק בסוף העונה אודיע לגבי ההחלטה שלי. אני מבין את הקהל שכועס על פיטורי נעים, אבל יש דברים מעבר שלא כולם יודעים והם צריכים להבין את זה". הבעלים גל חצור ששוקל אף הוא את המשך דרכו בקבוצה, יודיע גם הוא לאחר המשחק מהי החלטתו. הערב הוא אמר: "לכולם ברור שמה שהיה בתקופת יובל נעים נראה אחרת. אני מאוד מעריך אותו כמאמן ויכול להיות שפעם עוד נעבוד יחד. היום שיחקנו לפי הסגנון הישן שניצח משחקים".

מי שיצא נסער מאוד מהמשחק הוא חבר הנהלת הקבוצה, דני לוי. "הקהל של הפועל פתח תקוה קילל את אמא שלי לפני כחודשיים, צעקו לי 'בן זונה' ועל זה הם ישלמו ביוקר", אמר לוי בסיום המשחק לוואלה! ספורט, לאחר שהקהל קילל אותו גם הערב. "אני שונא אותם, נגעל מהם ובז להם. שנה הבאה אני רוצה לראות איזה קבוצה תהיה להם. הם עשו את המוות למאיר שמיר, רונן אלעד, ועכשיו לי. אם זאת צורת הדיבור שלי, אמא שלהם בקלקליה, ואני מבקש שתדגישו את זה. אני עדיין לא יודע מי עוזב בתום העונה, אני רק יודע שחצור עוזב בטוח. לגבי סיני? לא יודע מה יהיה איתו".

בינתיים, שחקני הקבוצה כבר מתכוננים למשימה הבאה שלהם, הפועל כפר סבא. "עברנו שבוע לא קל, היה מאוד קשה ומעולם לא הייתי במתח כזה", אמר בלם וקפטן הפועל פתח תקוה גל כהן בסיום. "אני שמח שהפגנו את המתחים למקום חיובי וגילינו עליונות. לא ידענו מה התוצאה בדוחה, אבל כשראינו שהקהל שקט הבנו הכל. אנחנו לא צריכים טובות מאף אחד ותלויים בעצמנו. ננסה לגמור את הסיפור בשני המשחקים הקרובים מול כפר סבא. יש לנו שלושה ימים להתכונן. אנחנו קבוצה יותר טובה מכפר סבא ואני בטוח שנצליח להישאר. היום הקהל הוכיח כמה הוא איכותי. הוא השחקן ה-12 שלנו".

גיא צרפתי הוסיף: "הדבר הכי חשוב זה שהקהל חזר לתמוך בנו. מניסיון שלי, משנתיים שאני נמצא פה, כל זמן שהקהל תומך ומעודד את השחקנים, היא יכולה להגיע למחוזות גבוהים. אני מקווה ורוצה להאמין שזה יימשך ככה בשני המשחקים הבאים. זה מועדון שחייב להישאר בליגת העל. כל המשחק היינו מצויינים. לא האמנתי שנבלום להם את כל ההתקפות ונגיע לשישה או שבעה מצבים. המון אנשים הספידו אותנו ובצדק, אבל היום הצגנו כדורגל מדהים. צריכים לעשות 'פוס' ולבוא מרוכזים לשני המשחקים מול כפר סבא".

אלון תורג'מן, שהבקיע את השער השני שלמעשה גמר את המשחק, אמר: "אני שמח שחזרנו ליכולת שלנו מלפני חודשיים ומקווה שנציג אותה גם מול כפר סבא. השער שלי חשוב, אני שמח שזה בא במאני טיים, אבל צריך לגלות המשכיות בשני המשחקים הבאים". רפי דהן, שהיה אחד המצטיינים במגרש, אמר: "מהרגע שעליתי למגרש ראיתי רק ניצחון מול העיניים. צריך לפרגן לכל הקבוצה על הנחישות והלחימה. אם נציג את אותה יכולת מול כפר סבא, נישאר בליגה".

לנדאו הוסיף: "מרוצים מהניצחון והיכולת, שיחקנו בשקט נפשי שזה שלב מאוד חשוב למאבדים קריטיים. כל מעינינו לצמד המשחקים מול כפר סבא. צריך לזכור שכל משחק הוא סיפור אחר וסיפור שונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully