וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון עלתה לליגת העל

כפר סבא מעדה ברעננה (1:1) ותסתפק במבחנים, הכתומים חוזרים לליגה הבכירה אחרי שמונה שנים בעקבות 1:2 על רמת השרון

המחזור האחרון בליגה הלאומית הבטיח דרמה וקיים. הפועל ראשון לציון עלתה לליגת העל אחרי ניצחון 1:2 על עירוני רמת השרון. הפועל כפר סבא שהייתה תלויה בעצמה והייתה זקוקה לניצחון כדי לעלות, חילצה 1:1 במשחק החוץ מול הפועל רעננה ותסתפק במשחקי המבחן שיתקיימו בימי שלישי ושישי בשבוע הבא. מכבי הרצליה הייתה רחוקה חצי דקה מהמבחנים אחרי 0:2 על נס ציונה, אבל שער השוויון של רעננה שלח אותה בחזרה למקום הרביעי. איזו דרמה! בתחתית, המחזור האחרון קבע כי הכח עמידר רמת גן תשחק במבחנים נגד הירידה לליגה א'.

שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים. ברני ארדוב
חוזרים לליגת העל אחרי שמונה שנים. שחקני ראשון לציון/ברני ארדוב

הפועל רעננה-הפועל כפר סבא 1:1

שוב זה קורה להפועל כפר סבא. שנה אחרי שאיבדה את הכרטיס לליגת העל בפלייאוף העליו אשתקד, הירוקים שוב ירו לעצמם ברגל. לקראת תום הסיבוב השני היו לכפר סבא 13 נקודות יתרון על פני המקום השלישי, אז הגיע הקיזוז ועוד פלייאוף סיוטי. עם שלוש נקודות מ-15, תומר קשטן והקבוצה שלו לא הצליחו להשיג את הכרטיס האוטומטי לליגת העל. אין מילה אחרת לתאר את התופעה הזו מלבד: פראיירים.

הירוקים נראו חסרי ביטחון מהפתיחה, לא יצרו מספיק מצבים ולרוע מזלם נתקלו ביום ענק של שוער רעננה ניל אברבנל. בכלל, כל המחמאות לחבורה של אייל לחמן. ב-2003 מנעה רעננה עלייה מהפועל ירושלים, שנתיים מאוחר יותר הם עשו את זה לקרית שמונה וב-2011, רעננה מכה שלישית והופכת לקוטלת העליות.

כפר סבא התקשתה בפתיחה ורק בדקה ה-26 הצליחה לסכן עם בעיטה ממרחק של אונגר, שנקלטה על ידי אברבנל. שתי דקות לאחר מכן הגיע צ'חטיאני למצב נהדר, אבל נגח החוצה מתיבת החמש. הירוקים המשיכו להתקרב כשבדקה ה-40, עומר פדידה השתחרר מהשמירה, ירה כדור חזק מפינת הרחבה וסחט הצלה ענקית מאברבנל.

המשחק התחמם. בדקה ה-41 כדור חופשי של רעננה הגיע לזיו שמזווית קשה בעט כדור שחלף על פי השער. עוד דקה עוברת ומן העבר השני, אלייקים השאיר את אבינו לבד מול אברבנל, אבל החלוץ של כפר סבא הצליח להחמיץ ממצב בטוח.

המופע של אברבנל נמשך במחצית השנייה. בדקה ה-54 השוער התעפוף והציל שער בטוח של צ'חטיאני. כפר סבא שכבה על שערה של רעננה, אבל המקומיים הדהימו בהתקפה נדירה בדקה ה-70. עמרי עטיה הגביה מימין ומוחמד פודי הסתנן ונגח לרשת. השער שבר לחלוטין את כפר סבא. אלון זיו, עטיה ולימה היו קרובים לשני, אבל החמיצו ממצבים קורצים וכפר סבא הענישה. חנן פדידה השתלט על כדור בתוך הערבוביה ובעט, אופק בן טולילה דחק לשערו הוא וקבע 1:1. כפר סבא במבחנים.

הפועל ראשל"צ-עירוני רמת השרון 1:2

הפועל ראשון לציון חוזרת לליגת העל לראשונה מאז ירדה בסיום עונת 2002/3. 2,500 כתומים האמינו וראו את הקבוצה שלהם עושה את העבודה ברגע האמת, בדיוק כמו שקרה בשבועות האחרונים. כרגיל, האיש של ניסן יחזקאל היה דייויד גומז. החלוץ הברזילאי שנמצא בכושר מצוין פתח את המשחק בסערה, כבש בדקה השמינית והשלים צמד עם נגיחה בדקה ה-25. קובי חסן צימק ורמת השרון לחצה במחצית השנייה, אבל התוצאה נותרה בעינה ובעיר היין פתחו בחגיגות.

ראשון לציון הייתה קבוצה לגיטימית בליגת העל בשנות ה-90 וראשית שנות ה-2000. מאז עברה הקבוצה טלטלה ניהולית, הדרדרה לליגה השלישית ועכשיו היא חוזרת בגדול. בהדרכת המאמן הצעיר יחזקאל ועם שחקני רכש מצוינים כמו גומז, קולה, זולו ואברהם בתוספת שחקני הבית הצעירים, ראשון בנתה תלכיד מנצח שנכנס לעניינים בדיוק ברגע הנכון. הקהל הצבעוני הכתום חוזר לליגת העל. כמה שזה מגיע לו.

2,500 אוהדים בכתום הגיעו לדחוף את הקבוצה וראו את המארחים המארחים פותחים בסערה ועולים ליתרון בדקה השמינית. קולה הוריד עם הראש וגומז, שנותר פנוי בתוך הרחבה, כבש לרשת הגבוהה את שערו ה-14 העונה. המקומיים המשיכו ללחוץ, גומז החמיץ לבדו מול רועי לייבוביץ', כדור הקרן הגיע לראשו של זולו שנגח לקורה מול שער חשוף. השני היה עניין של זמן והגיע בדקה ה-25 כששוב היה זה גומז שכבש מקרוב בנגיחה לאחר הגבהה של דודו אברהם. ארבע דקות מאוחר יותר צימק קובי חסן בבעיטה חופשית מ-17 מטרים. המחצית השנייה התנהלה בשליטת האורחים, אבל שערים לא נכבשו. בסיום, 1:2 לראשון לציון שעולה לליגת העל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מכבי הרצליה-סקציה נס ציונה 0:2

מכבי הרצליה הייתה זקוקה לנס ערב המחזור והייתה קרובה לחצי נס. הקבוצה של משה סיני עשתה את העבודה במגרשה מול נס ציונה, הפסד של כפר סבא היה שולח את הקבוצה למבחנים, אבל שער השוויון בדקה ה-90 קבע כי הירוקים ישחקו במבחנים ומכבי הרצליה תנסה לעלות לליגת העל בשנה הבאה.

בדקה ה-27 עלתה הרצליה ליתרון. תום מונד פרץ מצוין באגף השמאלי והניח כדור לויסהיימר, שגלגל פנימה מול השער החשוף. אלן מסודי המצוין סגר עניין חמש דקות לסיום בהקפצה אמנותית מעל שלומי בן חמו.

הפלייאוף התחתון

הפועל נצרת עילית - עירוני בת ים 1:5

הקבוצה המארחת הייתה עדיין נתונה בסכנת ירידה למקום שמוביל למבחנים בתום העונה לפני המחזור האחרון, כאשר מי שאיימה עליה היא הכח עמידר רמת גן. אבל הכח לא ניצחה, והקבוצה הצפונית, שהייתה תלויה רק בעצמה, עשתה את שלה עם ניצחון. מרדי מלכה העלה את המקומיים ליתרון אחרי חצי שעה של משחק, אלא ש-10 דקות בלבד אחר כך פטי נימבה איזן והוריד את נצרת עילית לחדר ההלבשה בתחושה לא נעימה. אבל המחצית השנייה הייתה של נצרת עילית. בן מרטין הרשית צמד (55, 65) הייל חשאן הוסיף אחד (87) וירדן כהן חתם (90). שלוש הנקודות היקרות מפז נשארו בצפון. נצרת עילית נשארה במקום ה-13 ומבטיחה עוד עונה בליגה הלאומית.

הכח עמידר רמת גן - אחווה עראבה 1:2

הקבוצה הביתית לא הייתה תלויה בעצמה. היא הייתה צריכה ניצחון, אבל גם שנצרת עילית לא תנצח אלא שזה לא קרה, ובסופו של היא מוצאת את עצמה במשחקי המבחן מול מכבי קביליו יפו שייערכו ב-26 במאי והגומלין ב-31 במאי. שחר בלילטי כבש את שער היתרון עבור הכח עמידר בדקה ה-80, עבד רבאח איזן (89) לפני שראובן עובד ניצח את המשחק, מה שלא עזר להכח.

עירוני ג'ת אל-אהלי-מכבי באר שבע 1:3

במשחק חסר חשיבות בין הקבוצה המקומית שכבר ירדה לליגה א' ולדרומית שהבטיחה עוד עונה בליגה הלאומית הייתה ידה של ג'ת אל-אהלי על העליונה. קאסם מאחמיד (25), שעבאן מוסא (33) ועלי סלים (58) כבשו לעירוני ג'ת אל-אהלי, פיראס עווד (13) העלה את באר שבע ליתרון זמני בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully