וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש: "נשאר תואר אחד בשביל עונה בלתי נשכחת"

מאמן פורטו חגג זכייה בליגה האירופית ועכשיו רוצה טרבל עם הגביע הפורטוגלי. פלקאו: "המפתח שלנו היה אחדות הקבוצה"

רויטרס

צילום: רויטרס

עריכה: גדי וינסטוק

למרות שלא הציגה משחק משכנע, פורטו זכתה אמש (רביעי) בליגה האירופית בזכות ניצחון 0:1 על בת ארצה בראגה, במשחק שהתקיים בדאבלין. הדרקונים שלטו במפעל ללא עוררין ואחרי שזכו גם באליפות פורטוגל עם מאזן של 27 ניצחונות ליגה, שלוש תוצאות תיקו וללא הפסדים, הם יוכלו להשלים זכייה בטרבל אדיר אם ינצחו את ויטוריה גימראייש בגמר הגביע ביום ראשון.

"נשאר לנו עוד תואר אחד כדי להפוך את העונה הזו לבלתי נשכחת", התרגש בסיום המאמן אנדרה וילאש בואש, שבתוך מספר חודשים הפך מכמעט אלמוני למאמן ידוע בכל רחבי היבשת, "זהו רגע מאוד אמוציונלי עבורנו. סיבוב אחרי סיבוב המשכנו להאמין שאנחנו מסוגלים ללכת עד הסוף ולזכות בגביע. הוספנו למועדון הזה תואר ועכשיו פורטו הפכה אפילו ליותר גדולה ומיוחדת. זה חשוב כדי לבנות את העתיד".

את השער היחיד במשחק הבקיע - איך לא - פלקאו. הקולומביאני כבר שבר העונה את שיא הכיבושים בעונה אחת בגביע אופ"א שהיה שייך ליורגן קלינסמן, אבל הערב גם הגדיל את השיא של עצמו וסיים את העונה עם 17 שערים אירופאים. "חלמנו על זה מתחילת העונה", אמר החלוץ הנפלא, "17 השערים שלי מאוד משביעי רצון, אבל העיקר זה שהקבוצה זכתה בגביע. המפתח להצלחה שלנו היה האחדות של הקבוצה".

השוער הלטון, שחגג זכייה בגביע ביום הולדתו ה-33, הוסיף: "הגביע הזה מאוד כבד. זו מתנה נהדרת ליום ההולדת שלי. אני רוצה להקדיש את הזכייה הזו לאימי שעברה השבוע ניתוח. אני משוכנע שהיא מאושרת עכשיו".

בראגה החמיצה מספר הזדמנויות להשוות במחצית השנייה וירדה מאוכזבת, אבל ראשיה ידעו שהיא בעצמה עשתה עונה בלתי נשכחת ושהיא הפתיעה את היבשת בעצם העפלתה למשחק על התואר. המאמן דומינגוש פסיינסה, שעשוי לעזוב ולהצטרף לספוטינג ליסבון, אמר בסיום: "אני מאוד גאה, היו לי כאן רגעים מאוד מיוחדים. השחקנים ואני היינו חלק מסיפור יפהפה. בראגה תמשיך לצמוח. הבאנו הרבה כבוד לכדורגל הפורטוגלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully