וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל הבטיחה מעשית את האליפות

ארבעה ימים אחרי הזכייה בגביע, שחקניו של רודי גרסיה ניצחו 0:1 את סושו ויחגגו בשבת דאבל ואליפות ראשונה זה 57 שנים

דורטמונד חגגה העונה אליפות אחרי תשע שנים ומילאן ואייאקס המתינו שבע שנים, אבל מה תגידו על ליל? הקבוצה הצנועה מצפון צרפת, שרק ביום שבת זכתה בגביע, הבטיחה הערב (רביעי) באופן מעשי את האליפות השלישית בתולדותיה והראשונה מאז 1954. ליל ניצחה במגרשה הביתי 0:1 את סושו השישית והגדילה את יתרונה בפסגה לשש נקודות על פני מארסיי, כשלסיום העונה נותרו שני מחזורים בלבד והפרש השערים של ליל טוב בשמונה שערים מזה של סגניתה. זה סגור.

שחקניו של רודי גרסיה לא נתנו לחגיגות מהגביע לפגום ביכולתם, וביום שבת הם יוכלו להניף את הצלחת ולשחזר את עונת הדאבל מ-1946, כשיפגשו פעם נוספת את פריס סן ז'רמן, עליה גברו בגמר הגביע. גם בעונה שעברה הייתה ליל אחת משתי הקבוצות הטובות בליגה, אך הייתה חסרה אופי וכשלה ברגעי הסיום כשאיבדה ברגע האחרון את הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות.

העונה נוספו גם ניסיון ו"רוע" לסגל המוכשר שרץ יחד עם גרסיה כבר שלוש שנים, הכדורגל האטרקטיבי נשמר והפעם גם הניב תוצאות סנסציוניות מבחינת מועדון בסדר הגודל הזה. ליל עבדה קשה הערב מול סושו העיקשת, ז'רביניו בעט מקרוב פעמיים לקורות וגם רשם החמצה מזעזעת מול שער חשוף בדקה ה-19, אבל בסופו של דבר החלוץ מחוף השנהב מצא את הרשת. זה קרה בדקה ה-53, כשמוסא סו שמר על הכדור בנחישות ומסר לז'רביניו, שהפעם דייק מול טדי רישר עם כדור שטוח שהתגלגל לאיטו אל הרשת והקפיץ את האוהדים בסטאד מטרופול. התוצאה נשמרה עד לסיום ובליל ימשיכו לחגוג עד שבת את השבוע הגדול בתולדות המועדון.

במשחק נוסף, פריס סן ז'רמן איבדה הזדמנות לעקוף את ליון ולעלות למקום השלישי המוליך למוקדמות האלופות, כשנוצחה 1:0 בבורדו. שייק דיאבטה הצעיר הכריע את המשחק כבר בדקה השישית, כשדייק מהנקודה הלבנה אחרי עבירה ברחבה על בנואה טרמולינאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully