וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר רומא

הסרבי האריך את רצף הניצחונות המדהים שלו ל-39, לאחר שהכניע את המדורג ראשון בעולם רפאל נדאל 4:6, 4:6

שבוע בלבד לאחר שניצח אותו בגמר טורניר מדריד על חימר, עשה זאת שוב נובאק דג'וקוביץ' (מספר 2 בעולם) כשגבר היום (ראשון) שוב על המדורג ראשון בעולם רפאל נדאל, הפעם בגמר טורניר רומא (סך פרסים 2.75 מיליון יורו) 4:6, 4:6, בתום שעתיים ו-12 דקות.

זו הייתה הפעם הראשונה מזה 20 שנה ששני שחקנים נפגשים במשחק גמר רביעי במהלך עונה אחת, ודג'וקוביץ' רשם היסטוריה כשהפך לשחקן הראשון שמנצח את השור ממאיורקה בארבעה גמרים באותה עונה. הסרבי הנהדר זוכה בתואר שביעי העונה, וממשיך למצב את עצמו כשחקן הטוב ביותר בסבב.

לדג'וקוביץ' זה היה הניצחון ה-37 ברציפות מתחילת השנה (39 בסך הכל, כולל גביע דייויס אשתקד) והוא זקוק לחמישה ניצחונות נוספים בלבד על מנת להשוות את שיאו של ג'ון מקנרו, שהשיג 42 ניצחונות רצופים בפתיחת 1984. אגב, סך הניצחונות הכולל של נולה, 39 כאמור, הוא השישי בטיבו ושם הוא מפגר רק בשבעה משחקים אחרי השיא שקבע גיז'רמו ויאס אי אז בשנת 1977.

לסרבי בן ה-23 זהו תואר מאסטרס 1,000 תשיעי בקריירה ורביעי מאז תחילת העונה (אינדיאן וולס, מיאמי ומדריד קדמו לרומא) והוא השחקן הראשון שזוכה בארבעה תארים מהסבב היוקרתי בשנה אחת מאז שרוג'ר פדרר ורפאל נדאל זכו בארבעה כל אחד ב-2005.

הסרבי המצוין ניצח את המערכה הראשונה בעזרת שתי שבירות, כאשר במערכה השנייה נדאל כבר הצליח להשיב מלחמה גדולה יותר לנולה, אלא שהוא שוב לא הצליח לגבור על הפנומן הסרבי, שמספק חוויה אדירה לטניס העולמי.

נדאל, שזכה שש פעמים בטורניר רומא בשבע השנים האחרונות, מאבד את התואר בבירת איטליה, אלא שמה שעשוי להדאיג אותו יותר הוא התואר שלו מאשתקד ברולאן גארוס, שייפתח בשבוע הבא (המוקדמות כבר השבוע). נולה יגיע בשבוע הבא לגרנד סלאם השני של העונה בכושר שיא במטרה לחמוד גם תואר זה ועל הדרך לשבור את הרצף של מקנרו.

מהלך המשחק

מערכה ראשונה: 4:6 לדג'וקוביץ'

דג'וקוביץ' הלוהט המשיך עם המומנטום הנהדר ולא הראה שום סימנים של עייפות במערכה הראשונה, כאשר ניצל את שתי אפשרויות השבירה שלו על מנת לנצח 4:6 אחרי שעה ושלוש דקות.

מערכה שנייה: 4:6 לדג'וקוביץ'

נולה השיג שבירה אחרי משחקון ארוך מאוד כשהיתרון עובר אינספור פעמים ידיים, בדרך ל-0:2. אבל נדאל ביצע קאמבק נהדר ל-2:2. דג'וקוביץ' התעשת בזמן ועלה ל-2:3, השור ממאיורקה איזן. שני הטניסאים המשיכו לשמור על חבטות ההגשה שלהם גם בשני המשחקונים הבאים. עם הרבה אורך רוח, ניצח נולה את המשחקון התשיעי ועלה ל-4:5.

נולה כבר השיג שלוש נקודות שבירה ואליפות כשהוביל 0:40, אלא שנדאל ענה על כולן בדרך לשוויון. אלא שנולה השיג עוד שתי נקודות, האחרונה דרמטית ביותר כשהכדור קפץ פעמיים על הרשת, כיאה לנקודה אחרונה באליפות גדולה, ודג'וקוביץ' חגג ניצחון נוסף על נדאל ובכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully