וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בני יהודה: פיני בלילי ייעדר

חלוץ הזהובים פצוע ומצטרף לצעירי ואיבשקביצ'יוס שלא ישחקו בקרב על מקום 4 (שבת, 19:30, ספורט1). טל מעבי בספק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בעשור האחרון נפגשו מכבי נתניה ובני יהודה ב-39 משחקים בכל המסגרות. המאזן של השתיים עומד על יתרון קטן לנתניה עם 14 ניצחונות לעומת 13 של בני יהודה זאת לצד 12 משחקים שהסתיימו בתיקו. אגב רק שני משחקים מתוך ה-39 נגמרו ב-0:0.

* העונה נפגשו השתיים כבר ארבע פעמים, פעמיים בליגה עם צמד משחקים שנגמר ב-0:0 וב-1:1. המפגש שהזהובים לא ירצו לזכור הוא התבוסה בקופסא 4:1 ברבע גמר הגביע, כשמשחק נוסף בגביע הטוטו הסתיים ב-2:4 לבני יהודה.

* הניצחון האחרון של בני יהודה על מכבי נתניה בקופסא היה בנובמבר 2005. אסי בלדוט כבש לכתומים את השער היחיד במשחק וקובי דג'אני, היום בנתניה, פתח אז בהרכב של בני יהודה.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

אחרי ההפסד בחצי גמר גביע המדינה שקטע להם רצף של 16 משחקים ללא הפסד, במכבי נתניה לא מתכוונים להוריד את הראש. בקבוצה מתייחסים למשחק כמשחק העונה לאור העובדה כי המנצחת תבטיח ככל הנראה את המקום הרביעי שמוביל לאירופה. "זה משחק העונה שלנו", התייחס ליאוניד קרופניק למפגש. "אחרי שיצאנו מהגביע זו ההזדמנות היחידה שלנו להשיג את הכרטיס לאירופה שאנחנו חושבים עליו כבר זמן רב".

טל מעבי, שסובל ממתיחה בשריר מהמשחק נגד הירוקים, נמצא בספק כאשר עומרי בן הרוש צפוי להיות מוסט לעמדת המגן השמאלי, בעוד מריאנו קאפוראלה ישוב להרכב ולמרכז ההגנה לצד קרופניק (אותו השינוי התבצע במחצית המשחק מול חיפה בגביע). פיראס מוגרבי ששב להרכב מול חיפה והבקיע ימשיך לקבל את הקרדיט ב-11 במקום חן עזרא.

לאור חשיבות המשחק, בהנהלת נתניה החליטו להוזיל את מחירי הכרטיסים ל-30 שקלים כאשר נשים וילדים יכנסו חינם לשער 4. "אני מקווה שכמו מול מכבי חיפה הקהל שלנו יבוא בהמוניו לתמוך בנו כי אם נצליח להגיע לאירופה בעונה כזו זה יהיה הישג אדיר", אמר ראובן עטר. המשחק יהיה משחקו האחרון של השוער קרלוס אריאס בקופסא.

בני יהודה:

בני יהודה תגיע בסגל חסר מאוד. מלבד חסרונם של לירוי צעירי וקסטוטיס איבשקביצ'יוס המוצהבים, יחסר דרור קשטן גם את פיני בלילי הסובל מפציעה בגבו והוא לא תורגל בהרכב. מנגד, הבלם אביב חדד, שסובל מפציעה בקרסולו עם חשש לסדק קל, יקבל זריקה ויפתח. עוז ראלי חוזר להרכב ויפתח יחד עם חסן אבו זייד בקישור האחורי. בן צעירי ושלו מנשה יפתחו גם הם בקישור, כאשר ננאד מרינקוביץ' צפוי לפתוח כחלוץ. בשכונה מייחסים חשיבות רבה מאוד למשחק כאשר המטרה שהוצבה בפני השחקנים היא לצבור שש נקודות בשני המשחקים שנותרו עד סיום העונה בכדי להבטיח בפעם השלישית ברציפות את ההשתתפות בליגה האירופית.

יעמדו למבחן

דלה ימפולסקי (מכבי נתניה)

ימפולסקי אמנם הציג העונה יכולת טובה וללא ספק הוכיח בגרות מהשנים שעברו יחד עם הרבה לחימה, אך לאחר הפנדל לחובתו בחצי הגמר מול מכבי חיפה יהיה מעניין לראות אם הוא יחזור לעצמו ובעיקר יחזיק את הקבוצה במשחק הכי חשוב של נתניה העונה.

דין מורי (בני יהודה)

בהיעדרם של קסטוטיס איבשקביצ'יוס ולירוי מהקישור האחורי, תיפול מעמסת הבלימה על מרכז ההגנה של הזהובים. בשקט בשקט, חזר מורי לכושרו הטוב ובשבת יהיה לו מבחן רציני מול ההתקפה המצוינת של מכבי נתניה.

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, מריאנו קפוראלה, ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, אוראל דגני, קובי דג'אני, ניר נחום, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, סרגיי טרטיאק, אחמד סבע.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, עוז ראלי, חסן אבו זייד, בן צעירי, שלו מנשה, פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully