וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג נשארה בליגה

הזאבים חזרו מפיגור ל-1:3 על הופנהיים, על אף שדייגו הבריז. פרנקפורט ירדה לליגת המשנה, מנשנגלדבאך תשתתף במבחנים

זהו. אפשר לברך על המוגמר. עונת 2010/11 של הבונדסליגה נחתמה הערב (שבת) עם המחזור ה-34 והאחרון. אין ספק שמדובר באחת העונות המפתיעות בשנים האחרונות, כשדורטמונד הצעירה זכתה באליפות השביעית בתולדותיה, קבוצות כמו מיינץ, האנובר ונירנברג השתלבו בצמרת, בעוד וולפסבורג, ורדר ברמן ושטוטגרט הסתבכו בתחתית ובאיירן מינכן קירטעה.

אז היום הליגה נסגרה, וגם במחזור הסיום נרשמו כמה הפתעות. וולפסבורג, הקבוצה של פליקס מגאת, שהשקיעה עשרות מיליוני יורו ברכש העונה, הצליחה לחזור מפיגור ל-1:3 מול הופנהיים והבטיחה את הישארותה על אף העובדה שדייגו פשוט בחר לא להתייצב למשחק. האלופה דורטמונד ניצחה 1:3 את פרנקפורט, שירדה לליגת המשנה. מנשנגלדבאך סיימה ב-1:1 בהמבורג ותשחק במבחנים מול בוכום/גרויטר פירת מליגת המשנה. באיירן מינכן ניצחה 1:2 את שטוטגרט, אך סיימה שלישית לאחר שלברקוזן ניצחה 0:1 בפרייבורג.

אלופה: דורטמונד
ישחקו בליגת האלופות: דורטמונד, לברקוזן, באיירן מינכן (תשחק במוקדמות)
ישחקו בליגה האירופית: האנובר, מיינץ
הלכה למבחנים: מנשנגלדבאך
ירדו לליגת המשנה: סט. פאולי, פרנקפורט

מלך השערים: מריו גומז, באיירן מינכן - 28, פאפיס סיסה, פרייבורג - 22, מיליבויה נובאקוביץ', קלן - 17, לוקאס באריוס, דורטמונד - 16, תאופניס גקאס, פרנקפורט - 16, סרדאן לאקיץ', קייזרסלאוטרן - 16.

מלך הבישולים: כריסטיאן טיפרט, קייזרסלאוטרן - 17, תומאס מולר, באיירן מינכן - 11, ארתורו וידאל, לברקוזן - 11, מריו גצה, דורטמונד - 11, פרנק ריברי, באיירן מינכן - 11.

רומן ויידנפלר שוער דורטמונד מניף את צלחת האליפות. רויטרס
יש אליפות!/רויטרס

המבורג - מנשנגלדבאך 1:1

הקבוצה של לוסיאן פאברה כבר סומנה כיורדת הבטוחה במהלך העונה, כשנעלה את הטבלה במשך מחזורים רבים, אך לאחרונה היא נמצאת בכושר פשוט נפלא. מנשנגלדבאך הייתה קרובה להשיג היום ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים שלה, אך סיימה ב-1:1 מול המבורג. גלדבאך סיימה את העונה במקום ה-16 ותשחק במבחנים.

חואן פרננדו אראנגו העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-42 ונראה היה שהירוקים-לבנים בדרך לניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים. אלא שהמארחת, שכבר גמרה את העונה מזמן, גילתה ספורטיביות והצליחה לאזן בדקה ה-70 משער של אניס בן חאטירה. גלבאך אמנם הולכת למבחנים, אך תהיה פייבוריטית ברורה מול כל קבוצה שתפגוש.

הופנהיים - וולפסבורג 3:1

איפה עוד שמעתם על שחקן שלא מגיע למשחק הכי קריטי של הקבוצה שלו בשנים האחרונות? דייגו הוא אחד כזה. הקשר הברזילאי הבעייתי לא התייצב לאסיפה המסכמת של וולפסבורג, אך זה לא הפריע לקבוצה של פליקס מגאת, שהצליחה לחזור מפיגור במחצית השנייה, לנצח 1:3 ולהבטיח את הישארותה בליגה הגרמנית הבכירה.

רוברטו פירימינו העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-49 ונראה היה שהזאבים כבר בדרך לליגת המשנה. אך מריו מנדזוקיץ' כבש צמד שהשלים את המהפך בדקות 60 ו-74 וקבע 1:2 לוולפסבורג. סשה ריטר המצוין השלים את המהפך בדקה ה-78 ומגאת מבטיח הישארות בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דורטמונד - פרנקפורט 1:3

האלופה הטרייה ספגה הרבה ביקורת על ההפסד שלה בשבוע שעבר, 2:0 לוורדר ברמן, אך היום הצהובים-שחורים החזירו לעצמם הרבה מהכבוד העצמי ויכולים עכשיו לחגוג עם האוהדים שלהם בלי לשמוע דיבורים מסביב. האלופה הטרייה חזרה מפיגור לניצחון 1:2, שהוריד את כריסטוף דאום והקבוצה שלו לליגת המשנה.

לוקאס באריוס החמיץ פנדל בדקה ה-12 ופיספס הזדמנות להעלות את דורטמונד ליתרון. סבסטיאן רודה, שנמצא בכושר מצוין לאחרונה, העלה את האורחת ליתרון מפתיע בדקה ה-48 לאחר בישול של תאופניס גקאס. אך האלופה הצליחה להתאושש ואיזנה בדקה ה-68 משער של באריוס לאחר בישול של לוקאש פישצ'ק. ארבע דקות חלפו ושער עצמי של אלכסנדר ואסוסקי קבע 1:2 לדורטמונד ולמעשה את הירידה של פרנקפורט. דדה קיבל את הכבוד במשחק הפרידה שלו ובעט פנדל בדקה ה-81, אך החמיץ. באריוס קבע 1:3 בדקה ה-90.

משחקים נוספים:

באיירן מינכן - שטוטגרט 1:2
כבשו לבאיירן: מריו גומז (37), בסטיאן שווינשטייגר (71), כבש לשטוטגרט: שינג'י אוקזאקי (25)

מיינץ - סט. פאולי 1:2
כבשו למיינץ: אנדרה שרלה (58, פנדל), סמי אלאגי (82), כבש לסט. פאולי: מתיאס להמאן (42)

קלן - שאלקה 1:2
כבשו לקלן: מיליבויה נובאקוביץ' (25), מאטה יאיאלו (60), כבש לשאלקה: ראול (87)

פרייבורג - לברקוזן 1:0
כבש ללברקוזן: האנו באליטש (45)

האנובר - נירנברג 1:3
כבשו להאנובר: קארים האגי (30), קונסטנטין ראוש (60), דידייה יא קונאן (78, פנדל), כבש לנירנברג: יוליאן וויסמאייר (25)

קייזרסלאוטרן - ורדר ברמן 2:3
כבשו לקייזרסלאוטרן: אדם נמץ (7), רודניי (9), סרדאן לאקיץ' (30), כבשו לורדר ברמן: טורסטן פרינגס (43), מרקו ארנאוטוביץ' (56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully