וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה סיימה ב-1:1 בלבנטה וזכתה באליפות

המכונה של פפ גווארדיולה השלימה זכייה באליפות שלישית ברציפות, שני מחזורים לסיום. קייטה כבש (28), קייסדו איזן (41)

שני מחזורים לסיום העונה הבטיחה הערב (רביעי) ברצלונה את זכייתה באליפות שלישית ברציפות, אחרי שסיימה ב-1:1 מול לבנטה בחוץ. פפ גווארדיולה לא לקח סיכון למרות היריבה הנוחה על הנייר ופתח בהרכב חזק שכלל את ליאונל מסי, צ'אבי ודויד וייה, שלא מנע ממנו כמה דפיקות לב אחרי שהמקומיים ניצלו טעות של ג'רארד פיקה כדי להשוות ל-1:1, אבל במחצית השנייה הקטלאנים עשו את העבודה.

ויאריאל, שעדיין לא ויתרה על המקום השלישי, איכזבה עם 0:0 מול אלמריה, שכבר ירדה לליגה השנייה, אלא שולנסיה לא ניצלה זאת כדי להבטיח את הכרטיס האוטומטי לליגת האלופות וסיימה ב-2:2 עם אספניול, כשהפער מהצוללת הצהובה עומד כעת על חמש נקודות. מאיורקה, ללא דודו אוואט הפצוע, עדיין לא הבטיחה סופית את הישארותה בליגה אחרי 2:2 מול הרקולס. במשחק המאוחר של הערב איבדה סביליה יתרון כפול והפסידה 3:2 לאוסאסונה.

לבנטה - ברצלונה 1:1

ההימור של גווארדיולה השתלם בסופו של דבר, וכוכביו המותשים שלא זכו למנוחה יקבלו כעת 17 יום להתכונן בנחת לגמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד, אחרי שהאליפות ה-21 בתולדות המועדון נחתמה באופן סופי.

אם במדריד עוד קיוו להמשיך ולחלום על מהפך סנסציוני שבוע נוסף אחרי ה-0:4 של ריאל על חטאפה אתמול, בארסה דאגה לכך שפרט לגביע המלך ולתואר מלך השערים המתקרב של רונאלדו הבלאנקוס יישארו בעיקר עם אכזבה מהעונה הנוכחית.

אחרי פתיחת משחק מנומנמת נפרץ הסכר בדקה ה-28, כשצ'אבי שלח כדור עומק ממרכז המגרש מעל כל הגנת המקומיים אליו התרומם סיידו קייטה ונגח מ-14 מטר לרשת את הראשון של בארסה. בדקה ה-41 התקשה ג'רארד פיקה להשתלט על כדור ארוך שגרתי שנשלח לרחבה, קייסדו אמר תודה, חיכה שהכדור יחלוף בין פיקה לויקטור ואלדז שיצא רע ודחק מקרוב פנימה את ה-1:1 של לבנטה. בארסה התקרבה והתקרבה וליאונל מסי מצא את הקורה בדקה ה-59, אבל בסיום התוצאה סיפקה את שתי הקבוצות.

אספניול - ולנסיה 2:2

העטלפים התאוששו משני ההפסדים הרצופים שספגו, כולל ה-6:3 הביתי לריאל מדריד, עם 0:3 בבית על ריאל סוסיאדד במחזור האחרון, אבל ההגנה המחוררת של אונאי אמרי שוב לא עשתה את העבודה בדרך לתיקו ראשון מאז פברואר. רוברטו סולדאדו נתן יתרון ראשון לאורחים בדקה התשיעית, אבל פבלו אוסבאלדו השווה במהירו כעבור עשר דקות. חואן מאטה החזיר לעטלפים את היתרון בדקה ה-25, אבל ארנסטו גלאן חילק את הנקודות בדקה ה-76.

אלמריה - ויאריאל 0:0

הצוללת הצהובה לא מרשימה במיוחד בתקופה האחרונה, ולא רק בשל ההדחה מאירופה לאחר ה-5:1 שספגה מפורטו. ויאריאל הפסידה בארבעה מתשעת משחקיה האחרונים, כולל 5:0 מביך במיוחד מול ולנסיה, שהתמודדה מולה במשך רוב שלבי העונה על המקום השלישי, ואחרי שלא הצליחה לכבוש גם מול האחרונה, שכבר מזמן ירדה לליגת המשנה, הגיע זמנה להרים ידיים במאבק על הכרטיס הישיר לליגת האלופות.

משחקים נוספים:

סוסיאדד - סראגוסה 1:2

לסוסיאדד: ראול טאמודו 24, מיקל ארנבורו 88. לסראגוסה: גבי 54.

הרקולס - מאיורקה 2:2
להרקולס: סנדואה 12 ו-42. למאיורקה: ויקטור 76, פייר וובו 80.

אוסאסונה - סביליה 2:3
לאוסאסונה: קיקה סולה 47 ו-87, דז'אן לקיץ' 90. לסביליה: אלברו נגרדו 26, 28.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully