וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את צ'לסי במשחק העונה

השדים האדומים קטעו את התקוות של צ'לסי, ניצחו במשחק העונה באולד טראפורד ורחוקים נקודה מאליפות 19 בהיסטוריה

באפריל 2010 הגיעה צ'לסי לאולד טראפורד, ניצחה 1:2 והמשיכה לאליפות שקטעה למנצ'סטר יונייטד רצף של שלוש זכיות. זה היה ההפסד האחרון של יונייטד במגרשה הביתי. הערב (ראשון) תיאטרון החלומות בישר על שובו של הכתר לידי השדים האדומים, שהציגו יכולת נפלאה, ביטלו את יריבתם החל משריקת הפתיחה ודהרו לניצחון זהה, 1:2, שקובע כמעט בוודאות כי הם יהיו האלופים בפעם ה-19 ויעקפו סוף כל סוף את ליברפול בטבלת הזכיות. ליונייטד נותרו משחקים מול בלקבורן (חוץ) ובלקפול (בית) כשנקודה אחת תספיק להם לסגור את הסיפור רשמית ולפנות את הראש לקראת גמר ליגת האלופות מול ברצלונה. מגיע להם.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חאבייר הרננדז, נמניה וידיץ'. Alex Livesey, GettyImages
זמן של ווינרים. וידיץ' והרננדז/GettyImages, Alex Livesey

צ'לסי ניצחה את מנצ'סטר יונייטד בשלושת העימותים האחרונים והגיעה במומנטום נפלא אחרי שקיזזה פער שעמד על 15 נקודות לשלוש בלבד. אלא שהתקוות של הכחולים החזיקו מעמד פחות מ-40 שניות. כדור עומק נפלא של ג'י סונג פארק עבר את דויד לואיז (ערב מסויט לבלם הברזילאי) ומי אם לא חאבייר הרננדז הווינר מצא את הרשת והקפיץ את האוהדים האדומים. יונייטד, עם שלושה שחקנים בלבד שפתחו בהרכב מול שאלקה ביום רביעי האחרון (אדווין ואן דר סאר, ג'ון אושיי ואנטוניו ולנסיה) תקפה בחמת זעם, אבל פטר צ'ך החזיק את האורחים ההמומים במשחק. רק עד הדקה ה-23. אז ריאן גיגס הוותיק והטוב הגביה משמאל והקפטן נמניה וידיץ' נגח מכל הלב אל הרשת.

אלכס פרגוסון, בניהול משחק נפלא, נמצא כפסע מהיעד עליו חלם ברגע בו מונה לתפקיד. המנג'ר הסקוטי רצה לחלוף על פני ליברפול בטבלת האליפויות, ובעזרת נקודה נוספת יוכל לעשות זאת. לעומת זאת, עבור קרלו אנצ'לוטי המשחק הזה יכול לבשר על סוף התקופה בצ'לסי. הכחולים הציגו יכולת מחרידה במחצית הראשונה, כאשר החילופים ההתקפיים והשער המצמק מרגלי פרנק למפארד בדקה ה-68 העניקו תקוות שווא עד שריקת הסיום. פארק הדינמי, ווין רוני אחוז התזזית וגיגס הנהדר היו גדולים עליהם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מחצית ראשונה

דקה 1: גול! איזו פתיחה פנטסטית מבחינת מנצ'סטר יונייטד. פארק שלח כדור עומק אדיר להרננדז, לואיז פספס את הכדור והחלוץ המקסיקני לא נכשל מול צ'ך והרשית אחרי פחות מ-40 שניות. ל-0:1 כל כך מהיר גם פרגוסון לא ציפה. עוד שער של צ'יצ'ריטו ברגעי האמת.

דקה 8: רוני הפציץ מ-25 מטרים, צ'ך זינק והדף מצוין לקרן. יונייטד במומנטום, צ'לסי עדיין לא במשחק.

דקה 11: פארק הכניס כדור עומק נפלא, לואיז שוב לא היה בכיוון, אך הפעם הרננדז החטיא את הכדור כשהיה חופשי מול השער.

דקה 15: ולנסיה בפעולה יפה בצד ימין מצא את רוני, שמ-18 מטרים בעט כדור אלכסוני שהחטיא במעט את המסגרת.

דקה 19: הנה צ'לסי נזכרה להופיע. ואן דר סאר יצא לא טוב מול דרוגבה, הכדור נותר ברחבה וקאלו בעט למסגרת אך השוער ההולנדי חזר ועצר.

דקה 23: פארק המצוין ברח בצד שמאל והפציץ למסגרת, אבל צ'ך שוב הדף.

דקה 23: גול! ואחרי הקרן הגיע השער השני. גיגס שיפר עמדות בעזרת קרן קצרה והגביה נהדר מצד שמאל, הקפטן וידיץ' השתחל ומתיבת החמש נגח פנימה. 0:2 ליונייטד.

דקה 25: קאלו נגח מארבעה מטרים למרכז, ואן דר סאר הדף נפלא והמספרת של איבנוביץ' מקרוב נעצרה ברשת החיצונית.

דקה 29: לואיז, שעובר משחק איום ונורא, ניסה את מזלו מרחוק. ואן דר סאר קלט.

דקה 31: דרוגבה בעט כדור חופשי מ-25 מטרים, ואן דר סאר היה במקום כדי להדוף.

דקה 38: הסיוט של לואיז נמשך, הפעם רוני פוגע בו ומקבל צהוב. הבלם הברזילאי חזר למגרש לאחר שקיבל טיפול.

דקה 41: איבנוביץ' החליט לסגור חשבון בשביל לואיז ודרך על רגלו של רוני. שחקני יונייטד עטו על השופט כדי שישלוף צהוב שני למגן הסרבי, אבל ווב החליט לוותר.

מחצית שנייה

דקה 46: חילופים בשתי הקבוצות עם פתיחת המחצית השנייה: אוואנס במקום אושיי ביונייטד, אלכס וראמירס החליפו את לואיז ומיקל בשורות צ'לסי.

דקה 51: מאלודה בעט כדור שטוח וחד מ-25 מטרים, רק ליד הקורה.

דקה 53: ולנסיה ניסה להעביר כדור רוחב, אך זה פגע בידו המושטת של למפארד. פנדל ברור ליונייטד? לא לדעתו של ווב. טעות קשה של השופט.

דקה 65: צ'לסי מנסה בעיקר מרחוק. הפעם אלכס בעט מ-30 מטרים, ואן דר סאר היה במקום.

דקה 66: איזו החמצה של דרוגבה. החלוץ מחוף השנהב נכנס לרחבה ובעט כדור אלכסוני שחמק סנטימטרים מהקורה.

דקה 68: גול! צ'לסי לא מרימה ידיים. איבנוביץ' נגח אחרי הגבהה טובה של ראמירס ולמפארד שלח רגל ארוכה והמשיך פנימה. צ'לסי מצמקת ל-2:1.

דקה 86: הרננדז נותר חופשי ברחבה ומחמישה מטרים נגח מעט מעל השער אחרי הגבהה נפלאה של ולנסיה.

דקה 90: אחרי ארבע דקות תוספת, השופט ווב שורק ונותן את האות לחגיגה. שחקני יונייטד כבר יודעים שהאליפות תהיה שלהם העונה.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, פאביו (כריס סמולינג, 88), נמניה וידיץ', ריו פרדיננד, ג'ון אושיי (ג'וני אוואנס, 46), מייקל קאריק, ריאן גיגס, ג'י סונג פארק, אנטוניו ולנסיה, ווין רוני, חאבייר הרננדז.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ברניסלב איבנוביץ', דויד לואיז (אלכס, 46), ג'ון טרי, אשלי קול, ג'ון אובי מיקל (ראמירס, 46), מייקל אסיין, פרנק למפארד, סלומון קאלו (פרננדו טורס, 62), פלורן מאלודה, דידייה דרוגבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully