וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי: "המטרה להשיג ניצחון באליפות אירופה"

8.5.2011 / 13:09

נבחרת כדורסל הנשים החלה באימוניה בסגל חסר ללא הכוכבות שיצטרפו מאוחר יותר. המאמן: "מקווה שנעשה צעד קדימה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת הנשים של ישראל פתחה היום (ראשון) בהכנותיה לקראת אליפות אירופה שתיערך בחודש הבא בפולין. הנבחרת תתמודד בבית ב' ביחד עם נבחרות בלארוס, צ'כיה ובריטניה, כששלושת הראשונות בבית יעפילו לשלב הבתים השני, שיכלול שש נבחרות, מתוכן תעפלנה ארבע לרבע הגמר. ישראל השיגה ניצחון אחד בלבד בהיסטוריה בארבע אליפויות אירופה בהן השתתפה בעבר, כשהניצחון הושג באליפות אירופה בשנת 1991 שנערכה בארץ. מאמן הנבחרת אלי רבי, מדריך את השחקניות במקביל לעבודתו בעירוני אשקלון, שתסיים את העונה לכל המוקדם בתחילת השבוע הבא.

רבי קיבל סגל חסר מאוד לאימון הבכורה, כשהכוכבות שי דורון, לירון כהן ולייני סלווין יצטרפו במועד מאוחר יותר. שמות בולטים נוספים שנעדרו מהאימון היו מירב דורי ונעמה שפיר, שחקנית מכללת טולדו, שזכתה השנה באליפות ה-NIT. סגל הנבחרת שנכח באימון הבכורה: קטיה לויצקי, קטיה אברמזון, נועה גנור, איילת כהן, רבקה רוס, ג'ניפר פליישר, נעמי קולודני, ליעד סואץ-קרני ורגינה גליידה.

"במהלך עשרת הימים הקרובים תגענה כל הבנות, למעט סלווין שתצטרף עוד שבועיים", סיפר בסוף האימון המאמן רבי. "זה היה צפוי. יכולנו להתחיל את האימונים יותר מאוחר, אבל החלטנו להתחיל עכשיו כי יש בנות שגמרו את העונה מוקדם יותר".

רבי התייחס להכנות והמטרות: "אנחנו מודדים את השחקניות לפי היכולת שלהן. חלק מהבנות עשו עונה לא רעה במסגרת ליגת הנשים. זאת נבחרת שרצה כמה שנים, נראה באיזה כושר מגיעות הבנות ונבחר את הבנות שייצאו איתנו. ב-25 במאי אנחנו נוסעים לצרפת לטורניר הכנה ראשון, ב-3 ליוני נצא לטורניר הכנה שני, נחזור לארץ, 10 ימים של אימונים ולאליפות אירופה. אנחנו מאוד רוצים להשיג ניצחון באליפות. עצם זה שהגענו לכך שאנחנו מעפילים לאליפות אירופה בפעם השלישית ברציפות, זה הישג גדול בעיניי. עשרות שנים שאנחנו מנסים וזה לא תמיד זה הצליח. באליפות הקודמת כפינו על היריבות משחקים צמודים ואני מקווה שנעשה את הצעד קדימה ושננצח משחקים באליפות, זאת המטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully