וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רביעייה לרונאלדו ב-2:6 של ריאל על סביליה

רביעייה מדהימה של כריסטיאנו רונאלדו ב-2:6 של ריאל מדריד על סביליה העלה את מאזנו ל-33 שערי ליגה, שניים מעל מסי

זה לא בדיוק היה החודש של ריאל מדריד. הבלאנקוס של ז'וז'ה מוריניו יצאו מארבעת משחקי הקלאסיקו עם גביע המלך בלבד, וראו את הקאטלנים מגיעים לגמר ליגת האלופות, ונמצאים מרחק פסיעה מתואר האליפות. הערב (שבת) הצליחה לשמור ריאל על סיכוי תיאורטי לזכות באליפות, אבל נדמה שגם היא יודעת שזה כבר מאוחר מדי. ריאל הביסה ללא קושי את סביליה בחוץ 2:6, אבל הסיפור האמיתי של המשחק הזה היה כריסטיאנו רונאלדו, שחגג רביעייה נהדרת, ועלה אל ראשות טבלת כובשי השערים עם 33 שערי ליגה. עם זאת, במידה וברצלונה תנצח מחר את אספניול, היא תוכל לזכות באליפות כבר במחזור שלאחריו.

ולנסיה, שנלחמת על המקום השלישי, ניצחה 0:3 את ריאל סוסיאדד ופתחה פער של שש נקדוות על פני ויאריאל הרביעית, שתשחק ביום ראשון במאיורקה. אתלטיקו מדריד הפכה לקורבן התורן של מלאגה הלוהטת שגברה עליה 0:3 בויסנטה קלדרון.

סביליה -ריאל מדריד 6:2

הבלאנקוס פתחו בלחץ כללי על שערה של סביליה, אבל לא מצאו את הרשת בדקות הראשונות. דווקא כשהיה נדמה שסביליה אולי תצליח לעמוד בלחץ, הגיעה הדקה ה-21, אז הרים אוזיל כדור קרן מצויין שמצא את ראשו של סרחיו ראמוס, וזה נגח היטב כדי לכבוש את הראשון. לא חלפו שלוש דקות, ושוב היתה קרובה ריאל לכבוש, כששוב הקרן מספקת לה את ההזדמנות. הפעם הגיע תורו של קאקה להרים כדור מדוייק שמצא את ראשו של כריסטיאנו רונאלדו, אבל הנגיחה הטובה של הפורטוגלי מצאה רק את הקורה.

אלא שרונאלדו, שחיפש את השער ה-30 שלו בליגה העונה קיבל את ההזדמנות שלו בדקה ה-31, אז הגביה מרסלו כדור נאה אל הרחבה, פפה הוריד עם הראש לרונאלדו שמתוך הרחבה ירה בקלות כדי לקבוע 0:2. הלחץ של האורחים רק הלך וגבר, ריאל חתכה פעם אחר פעם את רחבת סביליה במטרה להגדיל את יתרונה, והמארחים פשוט קרסו. אוזיל מצא את קאקה בדקה ה-42 בתוך הרחבה, והברזילאי הרים את הראש וירה כדור נהדר שהכניע את השוער, והוריד את האורחים ביתרון שלושה שערים במחצית.

במחצית השניה הורידה ריאל את הרגל מהגז, ואיפשרה לסביליה לגעת גם היא בכדור. בדקה ה-61 זה עלה לה ביוקר, כשמהלך קבוצתי נאה של האורחים הגיע לאלבארו נגראדו, שירה את השער המצמק. קאמבק של סביליה? לא אם אתם שואלים את רונאלדו. הפורטוגלי הלוהט לא הסתפק בכמות השערים שברשותו, ובדקה ה-65 כבש את השני שלו הערב, כשטעות של נגראדו הגיעה לרונאלדו, שהשתחרר וירה את הרביעי של ריאל.

או אז נזכר הפורטוגלי שתואר מלכות השערים עדיין לפניו, ו-5 דקות מאוחר יותר הוא כבש במתפרצת קלילה שהעלה את מאזנו ל-32 שערים, שער אחד יותר ממסי. נגמר? לא אם אתם שואלים את הפורטוגלי. עוד מתפרצת של המארחים הגיעה לקארים בנזמה, שירה כדור רוחב היישר אל רגליו של רונאלדו שכבש את הרביעי, ושער מספר 33 מדהים לעונה. עד לסיום הספיקה סביליה לצמק שוב, הפעם מנגיחה של סאנצ'ז בדקה ה-84, שלא שינתה הרבה.

ולנסיה - ריאל סוסיאדד 0:3

אחרי שני הפסדים רצופים שסיבכו אותה בקרב על המקום השלישי, ולנסיה יכולה לנשום אוויר. אחרי הניצחון הביתי על סוסיאדד היא מקדימה בשש נקודות את הרביעית ויאריאל, שלה יש משחק חסר והיא תתמודד ביום ראשון נגד מאיורקה בחוץ. סוסיאדד, שהפתיעה את ברצלונה עם ניצחון 1:2 באנואטה, עדיין בסכנת ירידה.

החגיגה של ולנסיה החלה בדקה ה-17עם מהלך נהדר של חואקין וסולדאדו, שהסתיים במסירה נהדרת של הראשון לשני ויתרון 0:1 למארחים. בדקה ה-25 ולנסיה עלתה ליתרון 0:2 אחרי שמיגל הגביה ליונאס שנגח פנימה. אותו סולדאדו סגר עניין והשלים צמד עם נגיחה נוספת פנימה בדקה ה-37קבעה 0:3 במשחק.


אתלטיקו מדריד - מלאגה 3:0

מעודדת מהצהרתו של קון אגוארו כי ימשיך בקבוצה עד תום חוזהו ב-2014, אתלטיקו מדריד רצתה להמשיך במרדף אחרי המקום החמישי, אבל מלאגה הייתה גדולה גם עליה. קבוצתו של מנואל פלגריני רשמה ניצחון רביעי ברציפות שנתן לה מרווח של ארבע נקודות מהקו האדום והרבה אוויר לנשימה. הכישרון הצעיר מונצואלה, סלומון רונדון, נתן לאורחים יתרון בדקה ה-29 בנגיחה נאה. ז'וליו באפטיסטה הכפיל בנגיחה משלו כעבור שש דקות, ואנזו מארסקה חתם את התוצאה בדקה ה-84.

משחקים נוספים:

אתלטיק בילבאו - לבאנטה 2:3

חטאפה - אלמריה 0:2

ספורטינג חיחון - דפורטיבו לה קורוניה 2:2

הרקולס - ראסינג סנטאנדר 3:2

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully